Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba

Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba

Ve společnosti Shoptet, českém lídrovi v oblasti řešení tvorby a správy e-shopů, dochází k výměně na pozici CEO. Současného šéfa a zakladatele Shoptetu Miroslava Uďana v dubnu vystřídal Samuel Huba, který ve společnosti doposud zastával pozici provozního ředitele. Ve své nové roli se bude soustředit především na nové rozvojové projekty, zahraniční expanzi a také na nárůst počtu klientů a zaměstnanců. Miroslav Uďan ve společnosti nadále zůstává, přesouvá se však do strategické role mimo její přímé řízení.

Nový CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018, zastával pozici provozního ředitele (COO). V nové vedoucí pozici se bude soustředit především na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. „Česko je vyspělá e-commerce velmoc a náročný trh. Shoptet si zde dokázal vybudovat pozici jedničky, což nám dává silné základy pro zahraniční expanzi. Přípravy pro budování naší pozice na nových trzích jsme spustili již v loňském roce, naše ambice pro nadcházející období jsou ale mnohem větší,“ uvádí Samuel Huba. Dosavadní CEO Shoptetu Miroslav Uďan, který společnost před dvanácti lety založil, v ní bude působit i nadále, přesouvá se do strategické role mimo její přímé řízení.

Samuel Huba se také plánuje zaměřit na samostatnou značku Shoptet Premium i na rozvoj dalších strategických projektů. Mezi jeho cíle bude rovněž patřit nárůst počtu klientů, a to nejen v souvislosti s plánovanou expanzí, ale také s ohledem na rychlý rozvoj společnosti na českém trhu. „V Shoptetu odstraňujeme bariéry pro rozjezd online byznysu a mažeme rozdíly v nakupování na velkých a menších e-shopech. Věřím, že budoucnost e-commerce spočívá v různorodosti, a proto je naším cílem pomoct co nejvíce lidem v nastartování a růstu vlastního podnikání. To je důvod, proč budeme v následujících letech přinášet Shoptet na další trhy a pracovat na produktových vylepšeních, které našim zákazníkům na této cestě pomohou,“ doplňuje Samuel Huba.

Růst počtu klientů i zaměstnanců

Na platformě Shoptet jen během loňského roku přibylo více než šest a půl tisíce nových e-shopů, aktuálně ji využívá zhruba 27 000 internetových obchodů. Celkový obrat e-shopů na Shoptetu se v roce 2020 téměř zdvojnásobil a dosáhl úrovně přibližně 36 miliard korun, tedy více než kolik utrží další největší čeští online prodejci. V roce 2020 se společnost umístila mezi padesáti nejrychleji rostoucími firmami v České republice dle žebříčku Deloitte Technology Fast 50. Rok 2021 by měl být v tomto ohledu podobný. I z tohoto důvodu patří mezi klíčové letošní cíle nového CEO zvládnutí růstu i rozšíření týmu o desítky nových zaměstnanců.

„S růstem počtu klientů i našimi ambicemi se pojí také růst počtu zaměstnanců. Letos i v dalších letech plánujeme otevřít desítky pozic především ve vývoji, produktu a v péči o naše klienty. Nalezení nových talentů bude jednou z klíčových složek a také mých cílů. V Shoptetu se snažíme nabírat ty nejlepší kandidáty z technologických firem. To se nám daří i v dnešní konkurenci, která mezi nimi panuje,“ dodává Samuel Huba.

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody i podpora v oblasti EET a GDPR, ale také propojení s nástroji pro marketing, nebo skladové hospodářství. Nabízí také pokladní systém pro správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Řešení společnosti Shoptet využívá 80 % nově vzniklých e-shopů na českém a slovenském trhu a celkem polovina aktivních e-shopu na trhu.

Zdroj informací

Shoptet, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

14. dubna 2021

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.6391 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál