Pavel Kuhn partnerem společnosti Kogi CON

Pavel Kuhn partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se jako jediná v České republice specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal expert na firemní transformace Pavel Kuhn. Do Kogi CONu přináší bohaté zkušenosti z oblasti digitální disrupce v menších společnostech i velkých korporacích.

Pavel Kuhn stojí za úspěšnými transformacemi a rozvojem firem jako je například virtuální operátor SAZKAmobil, P2P platforma Zonky, digitální pojišťovací makléř Rixo nebo online nástroj pro sběr zpětné vazby Surfey.

Během transformace těchto firem z malých týmů plných nadšených lidí do společností s hierarchickou strukturou čítající desítky nebo stovky zaměstnanců úspěšně aplikoval strategické propojení firemní kultury s vývojem digitálních inovací, případně s disrupcí celého odvětví.

„Úspěch všech transformačních projektů, které jsem vedl, spočíval v kontinuálním důrazu na firemní kulturu, v jejím důsledném rolování do celé firmy a v práci s lidmi,” vysvětluje Pavel Kuhn. Podle něj se malé úspěšné firmy založené na nadšení všech členů týmu spolu s růstem, často exponenciálním, potýkají s problémy v komunikaci a s budováním hierarchie a systematičnosti ve firmě.

„V Kogi CON jsme vyvinuli unikátní metodiku, která nám umožňuje měřit stávající a definovat chtěnou firemní kulturu. Nad rámec toho umíme vybrat a změřit ty správné drivery, které maximalizují šanci na úspěšnou firemní transformaci. Celý proces změny tedy obohacujeme nejen o naši expertízu, ale hlavně o relevantní data, vysvětluje Kuhn.

„Propojení dovedností a zkušeností z praxe je u Pavla Kuhna na českém trhu jedinečné. Pokud chcete ve firmě úspěšně provést digitální disrupci, neměl by ve vašem týmu chybět,” uvedl výkonný ředitel Kogi CON Filip Hurda.

Kogi CON

Společnost Kogi CON vyvinula unikátní metodiku měření firemní kultury a souvisejících stimulů. Firmy provází vnitřní adaptací při digitálních či jiných strategických transformacích na úrovni klíčových stakeholderů - jejich zákazníků a zaměstnanců. Soustředí se zejména na oblast firemní kultury, zákaznické zkušenosti, digitalizace a věnuje se vzdělávání a rozvoji datové analýzy. Klientům pomocí práce s firemní kulturou zvyšuje výkonnost, snižuje odchodovost klíčových lidí a zavádí systémovou práci s inovacemi.

Zdroj informací

Kogi CON a NejBusiness.cz

Datum

1. března 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 2.0018 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál