Personální novinky v realme – Jiří Rožec a Kateřina Vymazalová

Personální novinky v realme – Jiří Rožec a Kateřina Vymazalová

České zastoupení realme, nejrychleji rostoucí značky mobilních telefonů na světě, posílil v prosinci 2020 Jiří Rožec. Na pozici Senior Channel Managera bude mezi jeho hlavní odpovědnost patřit rozvoj prodejních kanálů realme v České republice i na Slovensku.

Jiří do realme přichází z konkurenční značky Xiaomi, kde v předchozím roce působil jako obchodní ředitel. Jeho starostí byl partnerský prodej, a zároveň se Rožec spolupodílel na budování lokální pobočky Xiaomi.

Zkušenost Jiřího Rožce s asijskými výrobci smartphonů podtrhuje i téměř čtyřleté působení v Huawei, kde zastával pozici šéfa maloobchodu pro Česko a Slovensko. Stál za budováním vlastní obchodní sítě Huawei včetně tzv. „pop-up store“ konceptu po celém Česku a jeho nejdůležitějším počinem bylo otevření vlajkové prodejny značky v obchodním centru Westfield Chodov.

„Společnost realme, která je součástí koncernu BBK Electronics, je relativně novou a svěží značkou na poli mobilních telefonů s jedním z nejlepších poměrů cena/výkon. Produkty realme mají obrovský potenciál, což ostatně potvrzuje i trvalý nárust podílu na trhu mobilních telefonů. Těší mě, že mohu být součástí další fáze rozvoje této značky v Česku a na Slovensku,“ komentuje svůj příchod do realme Jiří Rožec.

Za komunikaci realme v Česku, na Slovensku i v Maďarsku zodpovídá Kateřina Vymazalová
Na pozici Senior PR and Marketing Manager společnosti realme pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko v říjnu 2020 nastoupila Kateřina Vymazalová. Bude tak zajišťovat a koordinovat veškeré komunikační aktivity ve zmíněných zemích včetně strategického plánování a rozvoje značky realme.

Vymazalová přišla k realme s desetiletou zkušeností z oblasti IT marketingu a PR. Naposledy téměř tři roky působila u společnosti EPSON na pozici marketingového a PR manažera pro Česko a Slovensko a v minulosti pět let vedla marketingový tým IT distributora ASBIS. Zná také přímou konkurenci realme: o marketing a PR se starala i u značky Huawei.

Kateřina Vymazalová má zkušenost s plánováním a realizací marketingových strategií, pořádáním lokálních i mezinárodních partnerských akcí a press tripů, ale také trade marketingem či budováním showroomů.

„realme vnímám jako inovativní mladou společnost, která se zaměřuje na poskytování kvalitních technologických produktů pro mladé lidi. Jsem ráda, že mohu být součástí firmy hned od jejího počátku, a pokusím se udělat maximum pro to, aby zákazníci a partneři začali vnímat realme jako tu nejlepší možnou volbu v daném segmentu,“ říká Kateřina Vymazalová

realme

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu.

Podle studie Counterpoint patří realme mezi top 7 značek mobilních telefonů v globalních dodávkách smartphonů ve 3. čtvrtletí roku 2020. V roce 2019 dosáhlo realme 25 millionů globálních dodávek smartphonů. Oproti předchozímu roku dosahovala společnost realme růst 808 %, což dělá z realme nejrychleji rostoucí značku smartphonů na světě ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích od roku 2019 do 2. čtvrtletí 2020. realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.

Zdroj informací

realme a NejBusiness.cz

Datum

12. ledna 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.7754 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál