Marketing Woltu nově řídí Daniel Blažek

Marketing Woltu nově řídí Daniel Blažek

Česká pobočka donáškové služby Wolt přijala do týmu nového marketingového manažera. Davida Krátkého střídá Daniel Blažek z Invia.cz, který se ve své pracovní kariéře specializuje na strategické řízení značek, mediální kampaně a řízení projektů.

„Mým primárním úkolem je vést český marketingový tým Woltu a budovat značku v rámci České republiky. Zároveň se budu podílet na podpoře expanze Woltu do dalších měst v republice, na které už nyní ustavičně pracujeme,” uvedl nový marketingový manažer Daniel Blažek. Ten ve Woltu zúročí bohaté zkušenosti, které čerpal jako ředitel marketingu v cestovní agentuře Invia.cz, kde zastřešoval aktivity na českém, slovenském a maďarském trhu. V posledních letech působil také jako marketingový ředitel pro český a slovenský trh nákupního rádce Heureka.cz.

Marketingový tým Daniela Blažka nyní tvoří propagační strategii firmy ve čtyřech českých městech, kde Wolt rozvoz jídla nabízí – v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci. Ve všech těchto městech se může nadále chlubit doručovací dobou průměrně do 30 minut, širokým výběrem restaurací s různorodou kuchyní či intuitivním objednávkovým systémem, který nabízí bezkontaktní doručení.

Wolt

Wolt je technologický start-up založený v roce 2014 ve Finsku. Má více než 1 500 zaměstnanců, 7 000 000 registrovaných uživatelů, přes 20 000 partnerských restaurací a 45 000 partnerských kurýrů. Působí ve 23 zemích a neustále roste. Generálním ředitelem je Miki Kuusi, oceněný Forbesem v globálním žebříčku 30 pod 30. Wolt podporuje používání kompostovatelných obalů, a zároveň od roku 2015 kompenzuje uhlíkovou stopu za všechny své objednávky, aniž by to zákazníka stálo cokoliv navíc (nákupem takzvaných uhlíkových kreditů od firmy South Pole).

Zdroj informací

Wolt Česko s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

26. listopadu 2020

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.594 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál