V mediálním průmyslu nastává období podzimní rivality mezi streamovacími platformami a největší hráči se snaží přilákat zákazníky různými akcemi. Mluvíme o společnostech Walmart, Amazon, Netflix a dalších. Spotřebitelé však mají v současné době kvůli rostoucím cenám po celém světě omezené rozpočty, a proto se podívejme, které společnosti mají navzdory vysoké inflaci pozitivní výhled do budoucna.
Pro tuto společnost byla nejvýznamnějším přírůstkem nabídka streamovací služby Paramount Plus. Podle společnosti Walmart je nabídka médií a streamování jednou z nejžádanějších služeb. Když už mluvíme o slevových akcích, gigant se snaží zaujmout zákazníky probíhajícím výprodejem "Rollbacks and More Sale".
Do nejočekávanějšího Černého pátku zbývá ještě více než měsíc, ale Walmart už připravil několik výhodných nabídek. Z mediálního hlediska je počet členů Walmartu+ rekordních 18,5 milionu, když v září vzrostl o dva miliony. Nejnovější odhad hodnoty společnosti Walmart+ by mohl dosáhnout až 45 miliard dolarů. Společnost by tak mohla být zajímavou příležitostí v nadcházejícím období výprodejů.
Největší konkurent Walmartu, společnost Amazon, se dvoudenní akcí "Prime Early Access Sale" pro členy Amazonu snaží konkurovat a upevnit si vedoucí postavení na trhu. Zásadním rozdílem pro maloobchodníky zůstává, že spotřebitelé omezují své výdaje v důsledku rostoucí inflace, takže bude letos boj těžší než v předchozích letech. Všechny slevy těsně před svátky se snaží zvýšit hodnotu služby Prime. Lepší ceny jsou výhodné i pro zákazníky, kteří se potýkají s vysokými výdaji.
V případě platformy Prime společnosti Amazon, která svým americkým členům Prime nabízí také roční členství v Grubhub+ zdarma, vidíme silnou konkurenci při získávání nových zákazníků. Lze říci, že americký gigant těží ze silného rozmachu služby Prime díky rychlému doručování a silnému obsahu.
Lucia Žárská, analytička společnosti ProfitLevel
14. října 2022