Vytýkací a propouštěcí rozhovory


Vytýkací a propouštěcí rozhovory

Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci protože je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Vytýkací a propouštěcí rozhovory Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • se naučíte jasně a srozumitelně vymezit situaci - chyby a případný postup nápravy či důvody k propuštění
  • dokážete prostřednictvím správného rozhovoru zlepšit pracovní výsledky či nastavit podmínky pro ukončení zaměstnance
  • se naučíte předávat konstruktivní kritiku – jak pro výtku, tak propouštěcí situaci, zvládnete asertivní přístup jak v manažerské praxi, tak v osobním životě
  • budete umět reagovat na zpětnou vazbu zaměstnance bez negativních emocí
  • se naučíte připravit a vést vytýkací/propouštěcí rozhovor
  • získáte větší sebejistotu pro sdělování kritických míst spolupráce
  • udržíte vztahy na úrovni vzájemného respektu

Pro koho je kurz určen

Kurz Vytýkací a propouštěcí rozhovory je určen především:

  • manažerům na všech úrovních řízení, mistrům a vedoucím, kteří ovlivňují prostřednictvím svých podřízených pracovní výsledky
  • personalistům, kteří jsou v roli hodnotitele či v roli, kdy mají propustit zaměstnance


Psát příspěvky smějí jen přihlášení
Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.815 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál