Vytýkací a propouštěcí rozhovory
Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci protože je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Vytýkací a propouštěcí rozhovory Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- se naučíte jasně a srozumitelně vymezit situaci - chyby a případný postup nápravy či důvody k propuštění
- dokážete prostřednictvím správného rozhovoru zlepšit pracovní výsledky či nastavit podmínky pro ukončení zaměstnance
- se naučíte předávat konstruktivní kritiku – jak pro výtku, tak propouštěcí situaci, zvládnete asertivní přístup jak v manažerské praxi, tak v osobním životě
- budete umět reagovat na zpětnou vazbu zaměstnance bez negativních emocí
- se naučíte připravit a vést vytýkací/propouštěcí rozhovor
- získáte větší sebejistotu pro sdělování kritických míst spolupráce
- udržíte vztahy na úrovni vzájemného respektu
Pro koho je kurz určen
Kurz Vytýkací a propouštěcí rozhovory je určen především:
- manažerům na všech úrovních řízení, mistrům a vedoucím, kteří ovlivňují prostřednictvím svých podřízených pracovní výsledky
- personalistům, kteří jsou v roli hodnotitele či v roli, kdy mají propustit zaměstnance