PRÉMIOVÝ OBSAH - Pro předplatitele magazínu NejBusiness.cz zdarma!
Seminář je zaměřen na seznámení účastníků s monitorováním v systémech řízení kvality. Seznámíte se mimo jiné s principy neustálého zlepšování, systémovými měřeními a jejich praktickým významem, spokojenosti a loajalitou zákazníků, měřením výkonnosti procesů, Benchmarkingem (měření výkonnosti konkurence), a mnoha dalšími aktuálními tématy. Účastníci semináře získají informace, které jsou velmi důležité pro každou organizaci.
Určeno pro:
Seminář je určen pro odpovědné zaměstnance malých, středních a velkých firem a management těchto firem a organizací. Je vhodný také pro začínající podnikatele, studenty škol, uchazeče o zaměstnání vedené na ÚP, kteří by si rádi doplnili vzdělání.
Odborný garant a lektor:
Ing. Drahomír Manoušek, metrolog, odborný poradce a auditor
Program semináře:
Obsah semináře:
1. část
Význam dokumentů (dokumenace)
Principy systému managementu kvality
Orientace na zákazníka
Vůdcovství
Zapojení lidí
Procesní přístup
Systémový přístup k managementu
Neustálé zlepšování
Orientace na fakty při rozhodování
Druhy měření
Výhody systémových měření
Charakteristika systémových měření
Požadavky na systémová měření
Systémová měření
2. část
Měření spokojenosti zákazníků
Pojem „spokojenost zákazníka“
Pojem „loajalita zákazníka“
Metodika měření spokojenosti zákazníků
Definice zákazníka
Definice požadavků zákazníků
Dělení požadavků
Znaky spokojenosti
Metoda naslouchání hlasu zákazníka
Návrh dotazníků
Stanovení velikosti výběru
Metody vzorkování
Výběr vhodné metody sběru dat
Vyhodnocování dat
Okno zákazníka
Loajalita zákazníka
Měření loajality
Zlepšování (PDCA cyklus)
Měření výkonnosti konkurence
Členění benchmarkingu
Význam benchmarkingu
Metodika benchmarkingu
Kodex vedení benchmarkingu
3. část
Měření nákladů na systém
Etapy procesu finančních měření
Modely finančních měření
Model PAF
P – prevence
A – posuzování
F – vady (interní)
F – vady (externí)
Model COPQ (Cost of Poor Quality)
Procesní náklady
Výdaje na životní cyklus
Výdaje na interní vady
Výdaje na externí vady
Výdaje na hodnocení
Výdaje na prevenci
Promrhané investice a příležitosti
Škody na prostředí
Výdaje vztahující se ke kvalitě u uživateleň
Výkonnost procesů
Požadavky na měření výkonnosti procesů
Univerzální ukazatele výkonnosti procesů
Ukazatele měření výkonnosti výrobních procesů
Ukazatele měření výkonnosti nevýrobních procesů
Výkonnost systemů managmentu kvality
Měření externí výkonnosti QMS
Měření interní výkonnosti QMS
Sebehodnocení
Přístupy a metody sebehodnocení
Cena:
484,- Kč včetně 21% DPH / přísup k celému semináři včetně možnosti stažení
PRÉMIOVÝ OBSAH - Pro předplatitele magazínu NejBusiness.cz zdarma!
Slevy:
Individuální - máte-li přidělen slevový kód od partnerů a spolupracovníků zapojených do projektu TVkurzy.cz a partnerských projektů.
V případě zakoupení většího počtu licencí jsou uplaťnovány následující slevy:
Pravidelným zákazníkům, a při zakoupení většího počtu licencí (jednoho nebo více tématických videí), poskytujeme individuální slevy. Neváhejte nás kontaktovat.
Kompletní záznam seminářů můžete objednat v našem e-shopu.
Děkujeme všem, kteří se podíleli na přípravě a realizaci tohoto programu. Děkujeme také dobrovolníkům, jednotlivcům a dalším partnerům za spolupráci