OUTPLACEMENT: Snižování stavu zaměstnanců

Vaše zacházení se zaměstnanci na odchodu je důležitým signálem i pro zaměstnance, kteří zůstávají. Způsob, jakým zacházíte se zaměstnanci na odchodu, dokresluje celkový obrázek o značce zaměstnavatele. Svědčí například o tom, nakolik si lidí a jejich práce vážíte.
Outplacement není synonymem pro propouštění. Outplacement je o budování employer brandu a o firemní kultuře. Při propouštění se totiž můžete dopustit nejen legislativních, ale především lidských chyb. A ty se tak snadno neodpouštějí.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz OUTPLACEMENT: Snižování stavu zaměstnanců Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- se budete umět rozhodnout, koho propustit
- si natrénujete propouštěcí rozhovory - včetně těch komplikovaných
- si uvědomíte, jak působí propouštění na atmosféru ve firmě a jak v této situaci komunikovat
- si připravíte koncept péče o zaměstnance, kteří zůstávají
- získáte nápady pro tvorbu programu outplacementu
- zjistíte, jaké jsou nejčastější chyby v propouštěcím procesu a jak se jim vyhnout
Pro koho je kurz určen
Kurz OUTPLACEMENT: Snižování stavu zaměstnanců je určen především:
- HR manažerům a specialistům
- vedoucím pracovníkům ze společností ohrožených propuštěním
- jednatelům a majitelům menších firem
-
Program
1. Den
- organizační změny ve firmách – jak na ně
- co se děje s motivací a jak ji udržet
- alternativy k propouštění – jaké máme možnosti
- rozhodování o změnách a propouštění – spolupráce s managementem, potřebná dokumentace
- cílové skupiny - propouštění/nadřízení/zůstávající - co potřebuje kdo, jak a kdy
- jasné rozdělení rolí a zodpovědnosti - kdo by měl dělat co
- simulace klíčových procesů a rozhovorů, případová studie
2. Den
- komunikace změn směrem do firmy – strategie, možnosti, nejčastější chyby
- plán procesu propouštění
- outplacement programy pro propouštěné – aktivity, možnosti využití
- příprava propouštějících – trénink, podpora „po akci“
- propouštěcí rozhovor – obsah, forma, dokumenty
- zvládání obtíží při propouštěcím rozhovoru
- jak vše „dohrát“ do konce – komunikace do firmy, dokumentace a další opatření
Odborný garant
Jan Ertl, HR konzultant a lektor soft skills
- Je vystudovaný strojař, ale vydal se nakonec cestou managementu a práce s lidmi – jak v roli HR manažera, tak v rámci činnosti lektora, mentora a konzultanta pro oblast HR a managementu, které se věnuje od roku 2008.
- Velkou částí jeho práce je tak rozvoj lidí – obvykle seniorních i začínajících manažerů, vedoucích či mistrů.
- Své zkušenosti sbíral u českých i nadnárodních firem, kde vedl malé i početné týmy, realizoval projekty modernizace personální práce, připravoval a rozbíhal nové systémy zpětné vazby a hodnocení, adaptace, motivace či rozvoje zaměstnanců, a personálně vedl akvizice nových společností.
- Důležitá pro něj byla i práce pro HK ČR a různé výrobní společnosti na změnových projektech nebo snižování stavu zaměstnanců ve složitých letech 2008/9.
- Je certifikovaný lektor a konzultant ATKM ČR.
- Zná práci z pozice Mistra i Manažera a snaží se o širší pohled také na situaci ve firmách se kterými spolupracuje.
- Každá firma má to své… Mezi jeho realizace u společnosti topvision patří interní projekty pro zákazníky jako – Novartis, Continental, Čeps, Honeywell, Inventec, Student Agency, Arcelor Mittal, Navisys atd.
- Jeho tréninky jsou interaktivní a založené na řešení skutečných případů z reálné praxe českých firem.
- Využívá samozřejmě i důležité teoretické principy, které předělává do stravitelného lidského jazyka, abyste je dokázali denně používat – a nejen ve své práci.
- Účastníci jeho tréninků oceňují kromě praktičnosti také otevřenou a přátelskou atmosféru – sám ví, že v takovém prostředí se dokáží lidé na učení nejlépe soustředit, přináší jim ten nejvyšší efekt – a je to i zábava.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
21. - 22. dubna 2021 (středa - čtvrtek) |
Brno Jakubské nám. 127/5 |
8 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
17. - 18. června 2021 (čtvrtek - pátek) |
Praha 1 Národní 416/37 |
8 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
8 990,- bez DPH
10 878,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu OUTPLACEMENT: Snižování stavu zaměstnanců je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz OUTPLACEMENT: Snižování stavu zaměstnanců se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text