Psychohygiena pro operátory a obchodníky

Při každodenním kontaktu s nespokojenými a nepříjemnými klienty není snadné být v klidu a nad věcí. Ale jde to. Chcete vědět jak? Vedete jeden hovor za druhým? Máte s klienty několik schůzek denně? Musíte navolávat klienty nové? Jste často v situaci, že už toho máte nad hlavu? Myslíte na práci i doma? Práce operátora nebo obchodníka, která je založená na intenzivním kontaktu s klienty, kteří jsou často nespokojeni, je velmi náročná.
Odpovídat celý den na dotazy, prodávat nové služby, vyrovnávat se s odmítnutím a udržet si při tom všem proklientský přístup a sympatický tón, nemusí být zrovna jednoduché. O to důležitější je pracovat především sami se sebou a udržovat si duševní pohodu. Naštěstí existuje několik základních psychohygienických technik a principů, které vám v tomto mohou pomoci. Na tomto kurzu si je ukážeme a některé i vyzkoušíme.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Psychohygiena pro operátory a obchodníky Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- objevíte a osvojíte si pět jednoduchých pravidel pro životní pohodu
- si vytvoříte nadhled nad každodenní rutinou a nový pohled na obtížné situace
- se naučíte ošetřit své emoce před, při a po rozhovoru s klientem
- posílíte svou schopnost pracovat v neustálých změnách i nalézat nové impulsy ve stereotypní práci
- dostanete příležitost najít v sobě klid a životní rovnováhu
Pro koho je kurz určen
Kurz Psychohygiena pro operátory a obchodníky je určen především:
- pracovníkům zákaznických center, obchodníkům a všem dalším, kteří pracují výkonově, s důrazem na zvyšující kvalitu i kvantitu jejich práce
- všem, kteří chtějí mít úspěchy v zaměstnání a radost ze života
Program
Odborný garant
Eva Marková, trenérka soft skills, mentorka a koučka
- V oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých pracuje od roku 2005.
- Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd jí dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování.
- Učila obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie…
- Poznala, za jakých podmínek lidé jsou lidé v práci spokojení, a tudíž i výkonní.
- Od roku 2013 je nezávislá lektorka, koučka a mediátorka.
- Lektorsky se zaměřuje na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů.
- Její specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami.
- Vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
28. dubna 2021 (středa) |
On-line Celá Česká republika |
3 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
28. dubna 2021 (středa) |
Praha 1 Národní 416/37 |
3 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
3 990,- bez DPH
4 828,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Psychohygiena pro operátory a obchodníky je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Psychohygiena pro operátory a obchodníky se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text