Profesionální zákaznická péče - On-line
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty. Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Profesionální zákaznická péče Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- se zlepšíte v profesionální komunikaci se zákazníky
- se naučíte používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
- si procvičíte základní typy rozhovorů v modelových situací
- získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech
Pro koho je kurz určen
Kurz Profesionální zákaznická péče je určen především:
- pracovníkům péče o zákazníky
- konzultantům call center, informačních center, …
- pracovníkům reklamačních oddělení
- technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi
Program
- 9:00 - 16:30
-
Zaměřeno na zákazníky
- zákazníci (interní, externí) jejich význam
- očekávání zákazníků a momenty pravdy
- vymezení obtížných situací v praxi účastníků
-
Zásady efektivní komunikace se zákazníky
- význam prvního dojmu
- vhodné/nevhodné výrazy
- přesvědčivá mimoslovní komunikace
-
Profesionální struktura rozhovoru
- profesionální zahájení hovoru
- analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
- návrh řešení a přesvědčivá argumentace
- pozitivní závěr rozhovoru
-
Náročné situace v rozhovoru
- jak uklidnit rozčílené zákazníky
- empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
- účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi
-
Aplikace do praxe účastníků
- nejčastější chyby a jak jim předejít
- nácvik reálných situací z praxe
Odborný garant
Jitka Patríková, konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů
Ukázat celý text
Termín a místo konání
28. dubna 2021 (středa) |
On-line Celá Česká republika |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
28. dubna 2021 (středa) |
Ostrava 28. října 170 |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
4 990,- bez DPH
6 038,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Profesionální zákaznická péče je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Profesionální zákaznická péče se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text