Profesionální zákaznická péče - On-line

Profesionální zákaznická péče - On-line

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty. Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Profesionální zákaznická péče Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • se zlepšíte v profesionální komunikaci se zákazníky
  • se naučíte používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • si procvičíte základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech

Pro koho je kurz určen

Kurz Profesionální zákaznická péče je určen především:

  • pracovníkům péče o zákazníky
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi

Program

  • 9:00 - 16:30

  • Zaměřeno na zákazníky

    • zákazníci (interní, externí) jejich význam
    • očekávání zákazníků a momenty pravdy
    • vymezení obtížných situací v praxi účastníků

  • Zásady efektivní komunikace se zákazníky

    • význam prvního dojmu
    • vhodné/nevhodné výrazy
    • přesvědčivá mimoslovní komunikace

  • Profesionální struktura rozhovoru

    • profesionální zahájení hovoru
    • analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
    • návrh řešení a přesvědčivá argumentace
    • pozitivní závěr rozhovoru

  • Náročné situace v rozhovoru

    • jak uklidnit rozčílené zákazníky
    • empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
    • účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi

  • Aplikace do praxe účastníků

    • nejčastější chyby a jak jim předejít
    • nácvik reálných situací z praxe

Odborný garant

Jitka Patríková, konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

  • Absolvovala studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých.
  • Zkušenosti z oblasti vzdělávání dále získávala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde prohlubovala své dovednosti.
  • V roce 2000 získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int.

  • Pracovní zkušenosti získala v ČSA, kde pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska.

  • Další prací prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant.

  • Od roku 2001 působí jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Je členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF).

  • Specializuje se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

28. dubna 2021
(středa)
On-line
Celá Česká republika
4 990,-
bez 21% DPH
Objednat >
28. dubna 2021
(středa)
Ostrava
28. října 170
4 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

4 990,- bez DPH
6 038,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Profesionální zákaznická péče je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Profesionální zákaznická péče se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Page generated in 1.477 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál