Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky
Vyjednávání s firemními zákazníky je stále náročnější. Připravte se a získejte konkurenční výhodu.
Srozumitelná, přesvědčivá a zajímavá obchodní prezentace zaměřená na užitek pro zákazníka je zásadním krokem pro získání pozornosti a zájmu zákazníka a následné uzavření obchodu. Stejně tak vyjednávání s firemními zákazníky prochází revolučními změnami a vyžaduje si od obchodníka zcela novou sadu znalostí a dovedností.
Provedeme vás nástrahami obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky tak, abyste se stali úspěšnými v uzavírání obchodů. Vyzkoušíte si své schopnosti při praktickém tréninku modelových situací a získáte cenná doporučení od špičkového lektora s bohatými zkušenostmi z nákupu i obchodu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- stanete úspěšnějšími v jednání s firemními zákazníky
- získáte sebejistotu, přesvědčivost a naučíte se plně využívat svůj potenciál
- se naučíte převést vaše výhody na skutečný užitek pro zákazníka a získat náskok před konkurencí
- si vše vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe
Pro koho je kurz určen
Kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky je určen především:
- obchodníkům a prodejcům
- všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
- obchodním ředitelům a managementu firem
- všem, kteří chtějí posílit své vyjednávací schopnosti a umění obchodní prezentace v B2B segmentu
Program
1. Den
2.Den
-
Techniky a průběh vyjednávání s firemními zákazníky
- obsah přípravy a její využití při jednání
- jaký zvolit postup pro úspěšné vyjednávání – krok za krokem
- typické námitky firemních zákazníků a jak si s nimi poradit
-
Psychologické faktory vyjednávání
- jak poznat, o co zákazníkovi skutečně jde
- využití osobnostního profilu zákazníků
- další specifické psychologické aspekty vyjednávání s firemními zákazníky
-
Trénink skutečných jednání a prezentací
- intenzivní video trénink reálných vyjednávacích situací
- společný rozbor, odstraňování překážek a hledání příležitostí pro využití vyjednávacích dovedností v praxi
- pokročilé tipy a triky pro jednání s firemními zákazníky
Odborný garant
Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod
- Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.
- Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.
- Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.
- Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.
- Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.
- Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.
- Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
15. - 16. dubna 2021 (čtvrtek - pátek) |
On-line Celá Česká republika |
7 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
15. - 16. dubna 2021 (čtvrtek - pátek) |
Praha Národní 416/37 |
7 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
7 990,- bez DPH
9 668,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text