Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky

Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky

Vyjednávání s firemními zákazníky je stále náročnější. Připravte se a získejte konkurenční výhodu.
Srozumitelná, přesvědčivá a zajímavá obchodní prezentace zaměřená na užitek pro zákazníka je zásadním krokem pro získání pozornosti a zájmu zákazníka a následné uzavření obchodu. Stejně tak vyjednávání s firemními zákazníky prochází revolučními změnami a vyžaduje si od obchodníka zcela novou sadu znalostí a dovedností.
Provedeme vás nástrahami obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky tak, abyste se stali úspěšnými v uzavírání obchodů. Vyzkoušíte si své schopnosti při praktickém tréninku modelových situací a získáte cenná doporučení od špičkového lektora s bohatými zkušenostmi z nákupu i obchodu.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • stanete úspěšnějšími v jednání s firemními zákazníky
  • získáte sebejistotu, přesvědčivost a naučíte se plně využívat svůj potenciál
  • se naučíte převést vaše výhody na skutečný užitek pro zákazníka a získat náskok před konkurencí
  • si vše vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

Pro koho je kurz určen

Kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky je určen především:

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a managementu firem
  • všem, kteří chtějí posílit své vyjednávací schopnosti a umění obchodní prezentace v B2B segmentu

Program

  • 9:00 - 16:30

1. Den

  • Obchodní prezentace

    • úspěšná struktura a průběh obchodní prezentace krok za krokem
    • jak zaujmout zákazníka a získat jeho plnou pozornost hned v úvodu
    • zvládání námitek během prezentace
  • Skutečný užitek pro zákazníka jako klíčový faktor úspěchu prezentace

    • jak úspěšně vyvolávat potřeby u firemních zákazníků
    • přeměna výhod dodavatele na užitek pro zákazníka
    • jak řešit situaci, kdy vás zákazník srovnává s konkurencí
  • Změny ve vyjednávání v B2B obchodu 21. století

    • posilování role přípravy a její využití při vyjednávání
    • posilování kompetence a počtu vyjednavačů na straně firemního zákazníka
    • rostoucí segmentace vyjednávacích stylů

2.Den

  • Techniky a průběh vyjednávání s firemními zákazníky

    • obsah přípravy a její využití při jednání
    • jaký zvolit postup pro úspěšné vyjednávání – krok za krokem
    • typické námitky firemních zákazníků a jak si s nimi poradit
  • Psychologické faktory vyjednávání

    • jak poznat, o co zákazníkovi skutečně jde
    • využití osobnostního profilu zákazníků
    • další specifické psychologické aspekty vyjednávání s firemními zákazníky
  • Trénink skutečných jednání a prezentací

    • intenzivní video trénink reálných vyjednávacích situací
    • společný rozbor, odstraňování překážek a hledání příležitostí pro využití vyjednávacích dovedností v praxi
    • pokročilé tipy a triky pro jednání s firemními zákazníky

Odborný garant

Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod

  • Celý profesní život se věnuje B2B obchodu a nákupu.
  • Pracoval jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.).

  • Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.

  • Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.

  • Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.

  • Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.

  • Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.

  • Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.

  • Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

15. - 16. dubna 2021
(čtvrtek - pátek)
On-line
Celá Česká republika
7 990,-
bez 21% DPH
Objednat >
15. - 16. dubna 2021
(čtvrtek - pátek)
Praha
Národní 416/37
7 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

7 990,- bez DPH
9 668,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Page generated in 1.6561 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál