Jak sestavit marketingový a business plán - On-line

Plánujte chytře, neřiďte se pouhými domněnkami. Pětiletky už dávno nefrčí a nahodilé aktivity působí jen chaos. Jak ale plánovat, když všude čteme, že se společnost i technologie posouvají kvantovými skoky kupředu a že jedinou konstantou je změna?
Tento kurz vám ukáže, jak se dá plánovat chytře a ruku v ruce s moderními trendy. Naučíte se sestavit si plán tak, aby dával smysl a byl dlouhodobě použitelný.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Jak sestavit marketingový a business plán Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- získáte vhled do problematiky strategií a plánování v businessu a obchodu
- se naučíte sestavit chytrý business plán a marketingový plán
- obdržíte praktické rady, co zahrnout a čeho se vyvarovat
- nahlédnete na strategii jako na pomocníka
- načerpáte nové poznatky na základě praktických příkladů a ukázek
Pro koho je kurz určen
Kurz Jak sestavit marketingový a business plán je určen především:
- obchodníkům a marketérům
- manažerům a vedoucím v obchodu a marketingu
- majitelům firem
- startupistům
Program
- 9:00 - 16:30
- co je business plán a marketingový plán a čím se od sebe liší
- analýza, cíle, měření
- lean canvas, business modely
- konkurence a konkurenční výhoda
- marketingové nástroje a kanály
- obchodní nástroje a kanály
- NPS a měření zákaznické zkušenosti
- POC, MVP a proč nejsou jen pro startupy
- nástroje, které pomohou
- úspešné strategie
Odborný garant
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu
- Je zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky.
- V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.
- Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.
- Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.
- Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.
- Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.
- Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
7. dubna 2021 (středa) |
On-line Celá Česká republika |
5 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
7. dubna 2021 (středa) |
Praha 1 Národní 416/37 |
5 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
5 990,- bez DPH
7 248,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Jak sestavit marketingový a business plán je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Jak sestavit marketingový a business plán se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text