Komunikace změn (nejen) v době krizí

Komunikace změn (nejen) v době krizí

Získejte své zaměstnance pro změny. Protože bez jejich nasazení žádné změny neuskutečníte. Změny jsou zásahem do známé a bezpečné zóny zaměstnanců. Ale beze změn není možné žádné zlepšení. V kurzu se dozvíte, jak komunikovat změny v době krize. Setkáte se s konkrétními příklady krizové komunikace. Zjistíte, proč některé změny proběhnou hladce a jiné narazí na odpor. Budete vědět, jakým osudovým chybám byste se měli vyhnout.



Přínosy účasti na kurzu

Kurz Komunikace změn (nejen) v době krizí Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • zjistíte, proč lidé nemají rádi změny a co v nás změny vyvolávají
  • pochopíte konkrétní dopady změn na motivaci, výkon a spolupráci
  • získáte návody, jak změnu ve firmě promyslet a připravit, koho zapojit
  • se naučíte změnu efektivně komunikovat všemi potřebnými směry
  • si uvědomíte standardní chyby a získáte tipy, co s nimi
  • pochopíte význam komunikace průběhu a výsledků změn

Pro koho je kurz určen

Kurz Komunikace změn (nejen) v době krizí je určen především:

  • HR manažerům a specialistům
  • pracovníkům zodpovědným za realizaci změnových projektů
  • střednímu, nižšímu a liniovému managementu
  • majitelům nebo manažerům menších společností

Program

  • 9:00 - 16:30

    1. Den

  • jak lidé reagují na změny a co k jejich zvládání potřebují
  • co způsobuje, že některé změny proběhnou dobře a některé ne – standardní chyby
  • dopady změn na motivaci, výkon, spolupráci v týmu – jak je správnou komunikací eliminovat
  • co musím o změně vědět na začátku - co si vyjasnit, než ji pošlu dál (smysl, cíl, předchozí zkušenosti se změnou)
  • změna růstová vs. změna v krizi; pozitivní vs. negativní změna (specifika komunikace)
  • jednoduchá analýza změny – klíčové faktory, hlavní rizika, důležitá fakta, klíčoví lidé, argumenty pro „prodej“ změny ostatním
  • reálné příklady komunikace změn, případové studie

2. Den

  • jak získat podporu pro změnu – možnosti, techniky, pravidlo „informuj a zapoj“
  • zapojení vlivových skupin - kdy, jak, kdo; komunikace s externími partnery, úřady
  • kdo, co, kdy, jak komunikovat - příprava plánu komunikace změny, načasování aktivit
  • nácvik různých situací - jak komunikovat různé druhy změn do firmy/týmu/k jednotlivci
  • burza chyb a tipů na řešení obtížných situací
  • význam komunikace výsledků a přínosu změn

Odborný garant

Jan Ertl, HR konzultant a lektor soft skills

  • Je trenér, mentor a konzultant, který se zaměřuje na oblast HR a managementu.
  • Zkušenosti v těchto oblastech sbírá už od roku 1998, jako HR manažer u společností HAMÉ, ROMIKA Industries, Stavospol nebo Konica Minolta.

  • Jeho současnou klientelu tvoří nadnárodní a české společnosti především z oblastí výrobních, strojírenských a obchodních firem, kterým pomáhá s rozvojem kompetencí zaměstnanců a manažerů, s řešením problémových situací v oblasti vedení a práce s lidmi, nastavováním systémů řízení lidských zdrojů (jeho specializací jsou především systémy zpětné vazby/hodnocení a výběr + adaptace nových zaměstnanců).

  • Lektorskou praxi zahájil v roce 2008, kdy poskytoval v krizovém období firmám podporu v oblasti realizace nutných změn a propouštění, připravoval a vedl tréninky na toto téma pro soukromé společnosti a Hospodářskou komoru ČR.

  • Je certifikovaný Lektor-Konzultant dle standardů ATKM.

  • Účastníci jeho kurzů oceňují především spoustu tipů a zkušeností z reálné praxe českých firem, konkrétní rady pro řešení své situace a přátelskou, otevřenou atmosféru.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

30. - 31. března 2021
(úterý - středa)
Praha 1
Národní 416/37
9 990,-
bez 21% DPH
Objednat >
5. - 6. května 2021
(středa - čtvrtek)
Brno
Jakubské nám. 127/5
9 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

9 990,- bez DPH
12 088,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Komunikace změn (nejen) v době krizí je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Komunikace změn (nejen) v době krizí se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 2.1965 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál