Jak se rozhodují firemní zákazníci

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků. Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Jak se rozhodují firemní zákazníci Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků ve 21. století
- budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka
- se odlišíte a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka
- si vše vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe
Pro koho je kurz určen
Kurz Jak se rozhodují firemní zákazníci je určen především:
- obchodníkům a prodejcům
- všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
- obchodním ředitelům a managementu firem
Program
- 9:00 - 16:30
-
Změny v nákupním rozhodování a procesu u firemních zákazníků
- co se děje ve firmě zákazníka před nákupem
- vývoj nákupních procesů a nákupního rozhodování u firemních zákazníků
- dopady změn v nákupním chování firemních zákazníků na práci obchodníků
-
Práce s výhodami dodavatele a potřebami zákazníka
- potřeby zákazníka versus výhody dodavatele
- užitek pro zákazníka jako rozhodující faktor úspěchu
- obsah a struktura prezentace podle typu prodejní situace
-
Nákupní techniky a postupy firemních zákazníků
- výběrová řízení, poptávky, e-aukce a jak s nimi pracovat
- jak vznikají hodnotící kritéria nákupu pro vyhodnocování nabídek
- preferované formy komunikace, co dělat a co ne
-
Obchodní postupy 21. století na B2B trhu
- konzultativní prodej
- postupy pro různé segmenty trhu (například katalogový prodej, prodej investic)
- vliv elektronizace a digitalizace na prodejní postupy a komunikaci se zákazníkem
Odborný garant
Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod
- Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.
- Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.
- Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.
- Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.
- Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.
- Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.
- Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
12. března 2021 (pátek) |
On-line Celá Česká republika |
6 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
12. března 2021 (pátek) |
Praha Národní 416/37 |
6 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
6 990,- bez DPH
8 458,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Jak se rozhodují firemní zákazníci je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Jak se rozhodují firemní zákazníci se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text