Marketingová komunikace napříč kanály

Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů. Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální.
Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Marketingová komunikace napříč kanály Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- naučíte se plánovat svou propagaci tak, abyste vždy zasáhli potenciální zákazníky s maximální účinností
- naučíte se provázat jednotlivé komunikační kanály tak, abyste každé komunikační téma vytěžili na maximum a maximálně zefektivnili svou propagaci
- odnesete si řadu nástrojů, které můžete hned další den použít ve své praxi a výrazně tak zlepšit své výsledky a zvýšit přínos pro vaši firmu
- na praktických ukázkách si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a naučíte se s nimi pracovat
Pro koho je kurz určen
Kurz Marketingová komunikace napříč kanály je určen především:
- marketérům s juniorními až středními zkušenostmi v marketingu
- majitelům a ředitelům firem, kteří mají na starost i marketing nebo chtějí lépe porozumět svému marketingovému týmu
- komukoli, jehož práce se jakkoli dotýká marketingu a propagace
Program
- 9:00 - 16:30
- Nástroj mediaplán a plánování multichannel kampaní
- představíme si užitečný nástroj pro plánování a řízení složitých kampaní, nákup médií a všechnu související agendu
- Měření a vyhodnocování provázaných komunikačních kampaní
- jakým způsobem správně měřit a vyhodnocovat komplexnější komunikační kampaně, jaká jsou správná KPI a nástroje pro vyhodnocování
- Řízení multichannel kampaní při spolupráci s externími dodavateli (freelancery, agenturami)
- jak postupovat a na co si dát pozor, když část (nebo všechny) jednotlivé kampaně v rámci multichannel komunikace dodává více různých subjektů
- Praktická část – životní cyklus zákazníka a sestavení frameworku See-Think-Do-Care a mediaplánu na konkrétním praktickém příkladu
- aby kurz nebyl (byť o ryze praktické) teorii, na konkrétním reálném příkladu si vyzkoušíme práci se všemi nástroji a znalostmi, které v předchozích částech probereme
Odborný garant
Michal Kubín, marketingový poradce
"Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B."
- Aktuálně působí jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.
- Miluje grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků.
- Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations.
- Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou
Ukázat celý text
Termín a místo konání
23. listopadu 2020 (pondělí) |
On-line Celá Česká republika |
3 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
23. listopadu 2020 (pondělí) |
Praha 1 Národní 416/37 |
3 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
3 990,- bez DPH
4 828,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Marketingová komunikace napříč kanály je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Marketingová komunikace napříč kanály se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text