Jak sestavit marketingový a business plán

Jak sestavit marketingový a business plán

Plánujte chytře, neřiďte se pouhými domněnkami. Pětiletky už dávno nefrčí a nahodilé aktivity působí jen chaos. Jak ale plánovat, když všude čteme, že se společnost i technologie posouvají kvantovými skoky kupředu a že jedinou konstantou je změna?
Tento kurz vám ukáže, jak se dá plánovat chytře a ruku v ruce s moderními trendy. Naučíte se sestavit si plán tak, aby dával smysl a byl dlouhodobě použitelný.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Jak sestavit marketingový a business plán Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • získáte vhled do problematiky strategií a plánování v businessu a obchodu
  • se naučíte sestavit chytrý business plán a marketingový plán
  • obdržíte praktické rady, co zahrnout a čeho se vyvarovat
  • nahlédnete na strategii jako na pomocníka
  • načerpáte nové poznatky na základě praktických příkladů a ukázek

Pro koho je kurz určen

Kurz Jak sestavit marketingový a business plán je určen především:

  • obchodníkům a marketérům
  • manažerům a vedoucím v obchodu a marketingu
  • majitelům firem
  • startupistům

  •  

Program

  • 9:00 - 16:30

  • co je business plán a marketingový plán a čím se od sebe liší
  • analýza, cíle, měření
  • lean canvas, business modely
  • konkurence a konkurenční výhoda
  • marketingové nástroje a kanály
  • obchodní nástroje a kanály
  • NPS a měření zákaznické zkušenosti
  • POC, MVP a proč nejsou jen pro startupy
  • nástroje, které pomohou
  • úspešné strategie

Odborný garant

Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

  • Je zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky.
  • V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.

  • Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.

  • Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.

  • Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.

  • Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.

  • Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

26. listopadu 2020
(čtvrtek)
Praha 1
Národní 416/37
5 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

5 990,- bez DPH
7 248,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Jak sestavit marketingový a business plán je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Jak sestavit marketingový a business plán se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 2.5268 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál