Marketingová komunikace napříč kanály - On-line

Marketingová komunikace napříč kanály - On-line

Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů. Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální.
Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Marketingová komunikace napříč kanály Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • naučíte se plánovat svou propagaci tak, abyste vždy zasáhli potenciální zákazníky s maximální účinností
  • naučíte se provázat jednotlivé komunikační kanály tak, abyste každé komunikační téma vytěžili na maximum a maximálně zefektivnili svou propagaci
  • odnesete si řadu nástrojů, které můžete hned další den použít ve své praxi a výrazně tak zlepšit své výsledky a zvýšit přínos pro vaši firmu
  • na praktických ukázkách si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a naučíte se s nimi pracovat

Pro koho je kurz určen

Kurz Marketingová komunikace napříč kanály je určen především:

  • marketérům s juniorními až středními zkušenostmi v marketingu
  • majitelům a ředitelům firem, kteří mají na starost i marketing nebo chtějí lépe porozumět svému marketingovému týmu
  • komukoli, jehož práce se jakkoli dotýká marketingu a propagace

Program

  • 9:00 - 16:30


  • Nástroj mediaplán a plánování multichannel kampaní
    • představíme si užitečný nástroj pro plánování a řízení složitých kampaní, nákup médií a všechnu související agendu

  • Měření a vyhodnocování provázaných komunikačních kampaní
    • jakým způsobem správně měřit a vyhodnocovat komplexnější komunikační kampaně, jaká jsou správná KPI a nástroje pro vyhodnocování

  • Řízení multichannel kampaní při spolupráci s externími dodavateli (freelancery, agenturami)
    • jak postupovat a na co si dát pozor, když část (nebo všechny) jednotlivé kampaně v rámci multichannel komunikace dodává více různých subjektů

  • Praktická část – životní cyklus zákazníka a sestavení frameworku See-Think-Do-Care a mediaplánu na konkrétním praktickém příkladu
    • aby kurz nebyl (byť o ryze praktické) teorii, na konkrétním reálném příkladu si vyzkoušíme práci se všemi nástroji a znalostmi, které v předchozích částech probereme

 

 

Odborný garant

Michal Kubín, marketingový poradce

"Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B."

  • Aktuálně působí jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.  
  • Miluje grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků.

  • Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations.

  • Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou

Ukázat celý text

Termín a místo konání

23. listopadu 2020
(pondělí)
On-line
Celá Česká republika
3 990,-
bez 21% DPH
Objednat >
23. listopadu 2020
(pondělí)
Praha 1
Národní 416/37
3 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

3 990,- bez DPH
4 828,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Marketingová komunikace napříč kanály je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Marketingová komunikace napříč kanály se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.4786 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál