Společnost Flix udržuje svět v pohybu a hledá po celém světě více než 200 nových kolegů, kteří by přispěli k dalšímu růstu. Technologický start-up založený v roce 2013 se vyvinul v globálního poskytovatele cestovních technologií, který zaměstnává více než 3 000 lidí více než 90 národností po celém světě. Společnost Flix vyrostla, což se odráží v nově vytvořeném umístění značky zaměstnavatele, novém manifestu značky a novém vzhledu, které se nyní zavádí na přepracovaných kariérních webových stránkách společnosti Flix (flix.careers) a dalších náborových kanálech, jako je například LinkedIn.
Od roku 2013 společnost utváří a revolučně mění globální trh s cestováním prostřednictvím značek FlixBus a FlixTrain tím, že umožňuje lidem cestovat cenově dostupně a udržitelně. Vývoj společnosti Flix se vyznačuje stálým růstem a inovacemi: Flix je nyní zastoupen ve více než 40 zemích a má místní pobočky ve více než 20 z nich, včetně Evropy, USA a Jižní Ameriky.
Modernizací odvětví a podporou udržitelných pilotních projektů, jako jsou elektrobusy a autobusy se solárními články, společnost Flix dokazuje, že správným podnikatelským duchem a motivovaným týmem lze změnit celé odvětví.
Daniel Krauss, CIO Flix SE doplňuje: "Jsme hrdí na náš mezinárodní tým, který spojuje velký společný cíl: být součástí revoluce v cestování a neustále posouvat jeho hranice. Jsme hrdí na to, že jsme do našeho manifestu zaměstnavatele zahrnuli vše, co společnost Flix představuje: od silné týmové kultury a kosmopolitního pracovního prostředí až po špičkové technické zaměření, udržitelné cíle a nebojácný přístup považovat chyby za vedlejší produkt úspěchu. Chceme naše smýšlení jasně demonstrovat okolnímu světu prostřednictvím identity zaměstnavatele. Naše výzvy jsou pro nás hnacím motorem a těší nás každý nový talent, který se stane součástí společnosti Flix, stejně tak se snažíme udržet motivaci našeho stávajícího týmu."
V procesu vytváření nové značky zaměstnavatele bylo interně i externě dotazováno celkem více než 3 000 lidí a vyhodnoceny výsledky více než deseti fokusních skupin. Společnost Flix také v uplynulých osmi měsících úzce spolupracovala s mnichovskou kreativní agenturou Laut von Leise na vývoji a realizaci designu nové značky zaměstnavatele. Výsledkem je, že digitální prezentaci společnosti Flix doplní nové kariérní webové stránky, které budou mít nový vzhled i vizuální podobu.
Flix a NejBusiness.cz
25. září 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...