Proměna značky LKQ pokračuje spuštěním nového webu a newsroomu LKQ Europe

Proměna značky LKQ pokračuje spuštěním nového webu a newsroomu LKQ Europe

S novými webovými stránkami a newsroomem uvádí evropský lídr na nezávislém trhu s náhradními díly pro automobilový průmysl do života svou novou firemní identitu. Ambicí LKQ je být blíže zákazníkům, médiím a klíčovým partnerům, a zároveň položit základy nového standardu pro brand design v celém odvětví.

Zug, Švýcarsko. Společnost LKQ Europe pokračuje v posilování své pozice globálního a inovativního lídra na evropském trhu s náhradními aftermarketovými díly pro automobilový průmysl. Firma podnikla další krok v novém pojetí své firemní identity a brand designu. LKQ dnes oficiálně spustila nové webové stránky LKQ Europe, které pokládají základy nového standardu pro brand design ve svém odvětví.

Nový web LKQ Europe

Poprvé od vstupu společnosti na evropský trh v roce 2011 přichází LKQ Europe s uceleným zdrojem informací pro všechny zainteresované strany. Zákazníci, dodavatelé, zaměstnanci, investoři, organizace, média i všichni ostatní mohou nyní na jednom místě najít vše, co jim jako přední distributor nezávislých náhradních dílů pro automobilový průmysl v Evropě nabízí.

"Jako přední hráč na nezávislém trhu s náhradními díly pro automobilový průmysl se snažíme být lídrem v tomto odvětví a stanovovat nová měřítka, pokud jde o brand design. Dnes máme možnost komunikovat náš brand efektivně, účinně a konzistentně napříč všemi zákaznickými segmenty, trhy s kanály. Nový web LKQ Europe je klíčem k oslovení našeho publika na celém kontinentu. Ambicí LKQ je být nejlepší ve svém oboru, průběžně vylepšovat svou pověst a zároveň se stát hlasem nezávislého trhu s náhradními díly v Evropě. Webové stránky jsou pro nás důležitým milníkem na této cestě," říká Dr. Christiane Lesmeister, ředitelka komunikace LKQ Europe.

Newsroom s podrobnými informacemi o oboru i LKQ Europe

Součástí webu je i obsáhlý newsroom, v němž mají média a partneři přístup k nejaktuálnějším informacím o společnosti. Newsroom jim přináší zprávy, příběhy, informace a rozhovory týkající se kromě strategie LKQ Europe a jejích obchodních aktivit i celého oboru aftermarketu. Současně obsahuje také databázi mediálních zdrojů pro snadný přístup k obrazovým materiálům nechráněných autorským právem, firemním logům či nejrůznějším videím: Newsroom LKQ Europe.

Proměna brandu LKQ Europe pokračuje

V červnu 2022 LKQ oznámila vylepšení svého brandu a korporátní identity, aby podpořila sjednocování jednotné firemní kultury napříč zeměmi, kde působí. Pro tento účel se společnost spojila s odborníky na branding a transformaci ze společnosti Kenza. Vznikl tak zbrusu nový vzhled a identita LKQ i kampaň zaměřená na vytváření povědomí o značce jako takové.

"Společně s týmem LKQ bylo naším cílem proměnit LKQ ve značku, která uvede lidi, firmy i celý svět do pohybu. Navrhli jsme proto moderní brand design, který zdůrazní přední pozici LKQ na trhu a posílí ji napříč všemi zákaznickými segmenty," vysvětluje Nusi Drljevic, generální ředitel společnosti Kenza.

Tvorbě nového brandingu a designu předcházela komplexní a podrobná analýza architektury, portfolia a výkonnosti značky LKQ. Výsledkem je nejen zmodernizované logo, ale také svěžejší barvy a typografie, bohatý obrazový materiál a ikonografie i pohyblivé designové prvky – to vše lze najít na nové digitální brand platformě. Dříve fragmentovaná stránka nyní tvoří harmonizovaný a zjednodušený systém, který LKQ Europe umožňuje navazovat větší spojení se všemi cílovými skupinami.

„Společnost Kenza odvedla skvělou práci a umožnila LKQ nastolit nová měřítka v oboru. Moderní design proměnil firemní identitu a značku LKQ a připravil ji na postdigitální věk – udělali jsme první krok na této cestě a těšíme se na její pokračování v budoucnu,“ zdůrazňuje Christiane Lesmeister.

Zdroj informací

LKQ a NejBusiness.cz

Datum

12. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.4039 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál