Slovenský CloudTalk získal 17 ocenění od srovnávače G2

Slovenský CloudTalk získal 17 ocenění od srovnávače G2

CloudTalk, slovenský startup, jehož telefonní SaaS platforma usnadňuje práci pracovníkům call center a obchodním oddělením, získal další ocenění. G2 je globální platforma pro hodnocení softwaru a každé čtvrtletí uděluje tzv. odznaky (badges) těm nejlepším produktům, které vyhodnocuje na základě statisíců recenzí od konečných uživatelů. Za uplynulé čtvrtletí si CloudTalk od G2 vysloužil 17 ocenění, včetně odznaku Momentum Leader a High Performer v kategoriích Contact Center Software.

Jako Leader byl označen i v celkovém vyhodnocení softwarů pro kontaktní centra. Znamená to, že se CloudTalk řadí k 25 % nejrychleji rostoucím softwarům v kategorii z pohledu podílu na trhu i zákaznické spokojenosti. Tento úspěch si CloudTalk může připsat k dřívějšímu ocenění od platformy G2 ze začátku roku, kdy se v žebříčcích umístil jako 15. nejrychleji rostoucí software na světě.

„Je skvělé vidět, že naše práce je uživateli neustále odměňována a že se to odráží i v oceněních, která získáváme. Že jsme nyní od G2 získali v kategorii Contact Center Software ocenění Momentum Leader a High Performer, znamená, že máme výraznou přítomnost na trhu a zároveň se naše platforma uživatelům líbí. Navazuje to na úspěch ze začátku roku, kdy jsme se umístili v meziročním žebříčku G2 mezi nejrychleji rostoucí software. Tato ocenění nám zároveň připomínají, že musíme naši telefonní platformu rozvíjet dál,“ komentuje Martin Malych, co-CEO CloudTalku.

CloudTalk se už na začátku roku umístil na 15. místě v žebříčku G2 Fastest Growing Product, a to dokonce podruhé v řadě. Stejně jako tato kategorie jsou i „badge“ udělovány na základě uživatelských recenzí. Těch CloudTalk posbíral už 436 a může se pochlubit také průměrným hodnocením svého produktu, to se totiž dlouhodobě drží na 4,3 hvězdičky z pěti. Stovky hodnotících uživatelů si pochvalují zejména možnosti integrace CloudTalku se širokou řadou CRM a dalších firemních systémů, na které CloudTalk sází.

Mekka softwarového feedbacku

G2 je jedním z předních portálů pro uživatelskou zpětnou vazbu. Ročně ho navštíví až 60 milionů uživatelů, kteří pro potřeby svého byznysu hledají ten správný software. Díky tomu má G2 databázi čítající přes 100 tisíc společností a nástrojů. Vedle každoročních ocenění, která vycházejí z uživatelských recenzí, portál hodnotí jednotlivé softwary i čtvrtletně, a to právě odznaky, které si oceněné firmy mohou „vyvěsit“ jako důkaz spokojenosti svých klientů.

„Ceníme si zejména toho, že z G2 můžeme čerpat feedback od reálných koncových uživatelů. Díky stovkám recenzí jsme schopni náš produkt neustále zdokonalovat, protože víme, co uživatelům vyhovuje a co ne. To je zpětná vazba, která je pro vývoj klíčová. O to víc si potom vážíme ocenění Momentum Leader, protože víme, že je výsledkem důvěry, kterou v nás klienti mají,“ vysvětluje Malych.

Zdroj informací

CloudTalk s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

27. července 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2985 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál