Kadeřníci se hrdě hlásí k recyklaci hliníku

Kadeřníci se hrdě hlásí k recyklaci hliníku

Největší hráč na trhu s profesionálními produkty pro kadeřníky, Divize profesionálních produktů, L’Oréal Česká Republika, přichází s programem L’Oréal ProVALUE zaměřeným na recyklaci hliníkových obalů v kadeřnických salonech. Jen v loňském roce bylo na český trh dodáno přes 1,2 milionu tun ale jen 61 % bylo opětovně využito, uvádí Ekonom. L’Oréal se v rámci projektu zaměřuje na zvýšení podílu vytříděných hliníkových tub, ale také na zefektivnění jejich zpracování a následného využití. Do projektu už v testovací fázi vstoupily přední kadeřnické salony, další přibývají. Strategii komunikace, vizuální stránku a claimy včetně kampaňového #ovlasblizprirode si střihla agentura We Are Signature, která podobně zaštítila třeba refresh brandu Hradeckých delikates bez chemie.

Kadeřnické salony s minimálním dopadem na životní prostředí

"V souladu s naším globálním programem 'L´Oréal pro budoucnost ' jsme hledali řešení, které by v našem regionu pomohlo zlepšit recyklovatelnost obalů od kosmetických přípravků. Vzhledem k faktu, že v ČR není stále velká část hliníkových obalů efektivně recyklována a sami kadeřníci a majitelé salonů cítí, že v tomto směru by se dalo leccos zlepšit, rozhodli jsme se spustit projekt PRO VALUE by L´Oréal. Je to pro nás skvělý okamžik, neboť můžeme našim partnerským kadeřnickým salonům zapojeným do projektu garantovat, že obaly, které nashromáždí, neskončí na skládce, ale získaný materiál bude recyklován a dále smysluplně využit.“ uvedla Brigitte Streller, generální ředitelka společnosti L'Oréal Česká republika.

Klíčovým partnerem je společnost Metal Trade Comax, jejíž technologie dokáže „i hliníkový materiál pocházející z kadeřnictví přepracovat do formy tzv. ingotů, které jsou dále využívány například v automobilovém průmyslu nebo ve stavebnictví,“ dodává zástupce společnosti Metal Trade Comax.

L'Oréal sází na svědomí kadeřníků, agentura na stylový merch

Do projektu se zapojili přední čeští kadeřníci jako Salon Petra Měchurová, Hair studio Honza Kořínek či Ateliér Kotlár. Během testovací fáze se i přes omezení způsobená pandemií podařilo nasbírat několik desítek kilogramů hliníkového odpadu. V další fázi chce L'Oréal oslovit širší kadeřnickou komunitu a motivovat je ke vstupu do programu. „Salony dostanou sběrné nádoby s komunikačním balíčkem k projektu.Vizí projektu je l, že každý salon, který se zapojí, bude moct svou účast v projektu efektivně komunikovat ke svým zákazníkům a hrdě tak bude dále šířit myšlenku recyklace." doplňuje Tereza Fišer, spoluzakladatelka We Are Signature. Agentura připravila vizuál ke kampani pro B2B i B2C komunikaci, graficky vycházela z globálního loga.

„V kampani jde o recyklaci hliníku, pro jasnost sdělení jsme šli cestou zobrazení lahviček a obalů, které se z tohoto materiálu vyrábí. Záměrně jsme je „pocuchali,” aby bylo z vizuálu jasné, že nejde o produktovou fotku, ale proces. Celkový dojem toho, že jde o recyklaci, pak dotváří samotný symbol barevného trojúhelníku, který jsme převzali z loga Pro VALUE,” přibližuje grafik Vojtěch Petr, který se na projektu podílel spolu s Michalem Burdikovem.

Na projektu dále pracovali: Tereza Fišer, Kristýna Szkanderová, Gabriela Michálková, Natálie Mayahová a Tereza Winklerová.

Oříškem, a zároveň pomyslnou třešničkou na dortu kampaně, bylo dle spoluzakladatelky agentury Kristýny Szkanderové vymýšlení kampaňového hashtagu: „Měl spojovat zelenou myšlenku, a zároveň vzbuzovat na první dobrou asociaci s kadeřníky. Kandidátů bylo více, ale vyhrál #ovlasblizkprirode.”

Zdroj informací

We Are Signature s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

26. ledna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

Reklama

Page generated in 1.395 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál