Český výrobce brambůrků, společnost Petr Hobža Snack, se po deseti letech rozhodla pro redesign obalů produktové řady Moravských brambůrků. Nový obal má oslovit i mladší skupinu zákazníků díky svému modernějšímu vzhledu. Stále si ale zachovává příbuznost k Moravě v podobě folklórních motivů a částečně také průhlednost sáčku.
Česká rodinná firma Petr Hobža Snack letos představuje oblíbenou řadu Moravských brambůrků (175 g) v nových obalech. „Naším cílem bylo vytvořit design, který bude modernější, ale pořád bude pracovat s moravskými folklórními motivy, které jsou pro naše produkty typické,“ říká Libor Hobža, výrobní ředitel Petr Hobža Snack.
Moravské a Strážnické brambůrky si zákazníci dlouhodobě spojují s průhlednými sáčky – tento prvek u nových obalů řady Moravských brambůrků zůstal zachován v podobě průhledného pruhu v centrální části sáčku. „Jsme přesvědčeni, že zákazník by měl vidět zboží, které si kupuje,“ doplňuje Petr Hobža mladší, obchodní ředitel. „Výrobky v balení z metalické fólie mohou mít sice delší dobu trvanlivosti, ale my raději připravujeme častěji čerstvější várky brambůrků, u kterých pak nekupujete zajíce v pytli,“ dodává Libor Hobža.
Moravské brambůrky v novém obalu s jemnými ilustracemi mohou zákazníci zakoupit v českých obchodech za doporučenou cenu 39,90 Kč už od ledna. K dostání jsou příchutě hořčice, česnek, sůl a paprika. Příchuť černý pepř se solí je v České republice k dostání pouze ve strážnické podnikové prodejně. Výměna obalů probíhá u jednotlivých příchutí postupně od začátku roku 2022.
Společnost Petr Hobža Snack dbá na proces výroby smažených lupínků a neustále investuje do jejího zlepšení. V roce 2020 ve Strážnici nainstalovali a spustili novou výrobní linku s výkonem 1,2 tuny brambůrků za hodinu, kapacita výroby se tak čtyřnásobně zvýšila. V létě 2021 ve Strážnici proběhla další část instalace nových technologií. Výrobna nyní zahrnuje také novou balicí linku, která zvládne připravit 7 000 kartonů brambůrků denně.
Firmu na výrobu brambůrek založil Petr Hobža starší, přičemž prvopočátky výroby spadají do roku 1988. Firma má v současné době okolo 50 zaměstnanců a posledních šest let rostou Strážnické brambůrky meziročně o pět až deset procent. Linka denně vyrobí ze 60 tun brambor 15 až 17 tun bramborových lupínků. Výroba Petra Hobži je výjimečná tím, že vynechává proces blanšírování, čímž je výroba komplikovanější, ale pozitivně se to promítá do chuti výrobku. Firmu v současné době vedou synové zakladatele Petr a Libor.
Petr Hobža Snack a.s. a NejBusiness.cz
25. ledna 2022
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...