Na cestě k dalšímu zlepšování nabídky kvalitních služeb nejen pro řidiče na čerpacích stanicích představuje společnost Shell Czech Republic a.s. novou značku Shell Café, která zahrnuje kromě nové značky kávy a dalších výrobků také kavárny a kávové koutky. Shell Café je novou globální značkou Skupiny Shell, představovanou ve vybraných evropských zemích. Do konce srpna bude Shell Café dostupné na všech 180 čerpacích stanicích Shell v České republice. V České republice proběhl v uplynulých měsících pilotní projekt před globálním uvedením značky na trh.
Společnost Shell provedla rozsáhlý průzkum mezi více než 10 000 zákazníky z pěti evropských zemí, který ukázal, že v řadě evropských zemích je káva jedním z hlavních důvodů, proč se lidé na jejích čerpacích stanicích zastavují.
Vzhledem ke změnám trendů v oblasti mobility se ukazuje, že zákazníci budou pravděpodobně na čerpacích stanicích Shell trávit v budoucnosti mnohem více času. Společnost Shell proto zohlednila při uvádění nové značky Shell Café na trh své dlouholeté zkušenosti s prodejem kávy. Vlastní koncept Shell Café pak byl před uvedením na trh několik měsíců testován v České republice, konkrétně na čerpací stanici Shell Všechlapy na dálnici D1.
V České republice bude nový koncept Shell Café do konce srpna na všech 180 čerpacích stanic Shell (k dnešnímu dni je k dispozici již na 168 z nich). V závislosti na velikosti a poloze čerpací stanice budou zákazníkům k dispozici různé formáty prodeje kávy – od plnohodnotné kavárny s nabídkou čerstvě umleté kávy z pákového kávovaru až po kávové koutky, kde si zákazníci mohou zakoupit čerstvou kávu s sebou na cestu. Všechna prodejní místa budou vybavena nejmodernějšími kávovými automaty. Obsluha čerpacích stanic byla proškolena tak, aby značka Shell Café nabídla maximální zážitek nejen ze skvěle připravené kávy.
Společnost Shell se spojila se světově uznávanými odborníky na přípravu a pražení kávy a z této spolupráce vzešly dvě značkové směsi pražené kávy, vyrobené z kvalitních kávových zrn.
Shell Café Espresso směs je podle chuti našich zákazníků na zakázku připravenou směsí zrn arabiky a robusty, která nabízí podmanivou, intenzivní a silnou chuť. Oproti tomu Shell Café 100% Arabica obsahuje 100 % zrn jihoamerické arabiky a poskytuje jemnou chuť s ovocným nádechem. Není bez zajímavosti, že společnost Shell nakupuje kvalitní kávová zrna pro své potřeby přímo na komoditních burzách.
Pod značkou Shell Café se zákazníci setkají nejen s kávou té nejvyšší kvality, ale také s dalšími výrobky, jako jsou chutné hotovky a minutky, speciality z grilu, čerstvé bagety, wrapy či panini nebo velmi oblíbené hot dogy, které se pyšní oceněním Česká chuťovka a značkou vysoké kvality podle hodnocení dTestu.
„Nová značka Shell Café otevírá novou etapu v rozvoji služeb na našich čerpacích stanicích nejen v České republice. Chceme zákazníkům nabídnout co nejlepší zážitek a vysokou kvalitu nejen naší lahodné kávy. Byli jsme velmi poctěni tím, že globální koncept Shell Café byl testován před jeho spuštěním právě v České republice, a mohli jsme tak našimi zkušenostmi přispět k jeho úspěšnému představení. Naše čerpací stanice se rychle stávají místem pro setkávání a obstarání běžných nákupů, zdaleka tak již nejsou pouhým místem pro rychlé natankování paliva. Shell Café je symbolem našeho závazku investovat do dalšího rozvoje sítě našich čerpacích stanic a zlepšovat jejich nabídku,“ komentuje uvedení nové značky Shell Café na český trh Jan Čapský, ředitel provozu čerpacích stanic Shell v České republice a na Slovensku.
Nabízená káva Shell Café disponuje certifikátem „Rainforest“ potvrzujícím, že kávová zrna jsou dodávána v souladu s třemi hlavními pilíři udržitelnosti – sociálním, ekonomickým a environmentálním. Dodavatelé a farmáři jsou povinni dodržovat přísná kritéria při jejich produkci a distribuci. Mezinárodní certifikace FSC zase zaručuje zákazníkovi, že obaly, do kterých jsou zabaleny produkty Shell Café, používají dřevo jako surovinu, vytěženou zodpovědně v souladu s přírodě blízkým lesnímu hospodařením. Zákazníkům jsou k dispozici dřevěné příbory.
S cílem redukovat množství odpadu společnost Shell nabízí zákazníkům kvalitní termohrnek, který uchová výbornou chuť kávy až na šest hodin, a zároveň přispívá ke snížení užívání jednorázových kelímků. Termohrnek je nyní při příležitosti zaváděcí kampaně k dostání za pět samolepek Shell Café a doplatek v hodnotě 199 Kč. Jednotlivé samolepky lze získat za zakoupení šálku kávy Shell Café nebo Costa Express, za každých 30 litrů paliv Shell nebo za útratu každých 250 Kč na čerpacích stanicích (vyjma plateb za kávu, paliv, za něž se samolepky vydávají samostatně, a plateb za mýtné služby a dálniční známky). Členové věrnostního programu Shell ClubSmart mají nárok na extra slevu v hodnotě 70 Kč. S termohrnkem navíc zákazníci získávají 5% slevu na každou další kávu Shell Café.
Shell Česká republika, NejBusiness.cz, NejChlapi.cz a TestMotoru.cz
31. srpna 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...