Nový koncept bikero prodejen „Bike-air connect“ přináší unikátní propojení kamenné prodejny a e-shopu, vzdušný a světlý design obchodu a funkční vychytávky, které zvyšují komfort zákazníka při nakupování a šetří jeho čas. Nová prodejna v BB Centru na pražské Brumlovce se zákazníkům poprvé naplno otevře symbolicky 10. května.
Nový koncept v sobě spojuje dvě funkční linie: inovativní přístup v retail designu a takřka futuristické propojení e-commerce a místa prodeje. „Naším záměrem je, aby si zákazník vybral kolo a doplňky primárně online v pohodlí domova. My mu vybrané zboží obratem připravíme v bikero boxu v prodejně, kde si ho může bez čekání a front sám vyzvednout a vyzkoušet. Pokud bude spokojen, odnese si ho domů nebo si přímo v prodejně vybere jiné, které mu sedne lépe. Celkově se tím ušetří čas zákazníka a podstatně se zvýší jeho komfort,“ shrnuje přínosy nového konceptu ředitel bikera Martin Kudrna.
Nová prodejna, kterou vytvořili specialisti na retail marketing a design z agentury CZECH PROMOTION, je světlá, designově čistá, prostorná, vzdušná a moderní. Zapomenout můžete na úzké uličky, nepřehledné řady kol a stísněné prostory, které jsou typické pro většinu cykloprodejen. Možnost vyzvedávat zboží z e-shopu v bikero boxech a velký sklad při prodejně, umožňuje vystavit v prodejně jen to nejzajímavější zboží a zároveň zachovat komfort zákazníka při nakupování a možnost výběru alternativ jak v řadách produktu, tak ve velikostech či barvách.
„Nový design prodejny a celá nákupní strategie konceptu „Bike-air connect“ vystihuje svět bajkerů, který je vzdušný, svižný, poskytuje prostor, neomezuje a dává volnost. Zároveň je to smart koncept, který v postcovidové éře nakupování přebírá z oblasti onlinu a retailu to nejlepší a spojuje je v jedno chytré řešení,“ dodává zakladatel bikera a zároveň ředitel agentury CZECH PROMOTION Jan Coufal.
Nový koncept prodejny bikero těsně propojuje e-shop s kamennými prodejnami a skokově zvyšuje komfort zákazníka při nakupování. „Pandemie posunula razantně vpřed e-commerce a současně snížila osobní kontakt mezi lidmi, bikero a CZECH PROMOTION převzaly inovace, které se ukázaly přínosné, a propojily je s tradičním retailem. Je tedy vlastně symbolické, že se nová prodejna poprvé naplno otevírá zákazníkům v den, kdy se po dlouhém lockdownu vrací do nové éry nakupování celý maloobchod,“ doplnil šéf bikera Martin Kudrna.
V konceptu „Bike-air connect“ se aktuálně připravuje i další prodejna bikera na Praze 6, která se zákazníkům otevře v srpnu tohoto roku. Remodelingem ve stejném duchu projde také prodejna v Holešovicích a v Hradci Králové.
bikero.cz s.r.o. a NejBusiness.cz
8. května 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...