Česká módní značka Bohempia, působící na poli udržitelné módy, roste a expanduje na zahraniční trhy. Letos spustila vlastní e-shopy v USA a Japonsku, kde na jaře otevře i obchod. Půjde tak o první kamennou pobočku v zahraničí. V současnosti má Bohempia zastoupení i v Austrálii, chystá expanzi na Slovensko a další evropské trhy, a i navzdory celosvětové krizi se v roce 2020 značce podařil růst o 50 %.
Česká streetwearová značka Bohempia, která se šestým rokem zabývá výrobou tenisek, barefoot, oblečení a doplňků z udržitelných materiálů, zejména z konopí, geograficky expandovala a v loňském roce otevřela své první mezinárodní e-shopy. První trh, na který značka úspěšně vstoupila, bylo USA a spustila zde e-shop pod názvem www.bohempiausa.com.
Americká odnož se drží stejné marketingové komunikace jako její základna v Čechách a za své vizuály již stihla získat ocenění za nejlepší tiskovou kampaň týdne “BestAds”, které hodnotí ty nejlepší reklamy na světě ze všech typů médií.
“Příležitosti v rámci expanze jsou obrovské a v Bohempii se je snažíme využít i navzdory poměrně špatnému businessovému roku 2020. USA bylo velkým testem, zda vše zvládneme logisticky a časově zprocesovat, a vyšlo to. Dalším krokem byl vstup do Japonska a výhledově nás čeká i Slovensko a další trhy v Evropě,” vysvětluje zakladatel značky Bohempia Tomáš Rohal.
Právě japonský trh se stal druhou zemí, kam Bohempia na podzim roku 2020 expandovala a spustila online obchod pod názvem Bohempia Japan. Na jaře letošního roku bude následovat avizované otevření kamenné pobočky, a to v šestém největším japonském městě Fukuoka. Pro značku půjde o zcela první fyzickou prodejnu v zahraničí.
„Japonský trh se vyznačuje rychlým tempem růstu. Udržitelná móda je na vzestupu a s tím strmě vzrůstá i obliba udržitelného životního stylu. Konopný textil je zde velmi oblíbený, a dokonce je součástí náboženského směru Šiontismu. I proto věříme, že náš vstup právě sem bude úspěšný. Expanzi považujeme za důležitý motor k růstu a chceme tak motivovat i další značky, nebát se a trochu zariskovat,“ vyzývá Tomáš Rohal.
Bohempia navrhuje a vyrábí oblečení a obuv pouze z udržitelných materiálů, nejčastěji z konopí. Zároveň je jedinou módní značkou na světě, která nepoužívá technické konopí dovezené z Číny, ale dodavatele si pečlivě vybírá. Klade důraz na etickou a vysoce ekologickou výrobu, a proto všechny produkty nesou mezinárodní certifikát “PETA Approved Vegan”.
Bohempia s.r.o. a NejBusiness.cz
8. ledna 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...