Colgate-Palmolive daruje výrobky v hodnotě 1,4 milionu korun

Colgate-Palmolive daruje výrobky v hodnotě 1,4 milionu korun

Společnost Colgate-Palmolive se zavazuje darovat výrobky v souhrnné hodnotě přesahující 1,4 milionu korun Českému červenému kříži a nadaci Krása pomoci, aby tak pomohla v boji proti šíření onemocnění COVID-19 v České republice. Tato iniciativa je součástí globálního úsilí společnosti, která zahrnuje také podporu celosvětové kampaně #SafeHands Světové zdravotnické organizace (WHO), v rámci, které Colgate-Palmolive vyrobí a daruje 25 milionů mýdel.

V reakci na pandemii se Colgate také zavázal darovat po celém světě zdravotnické a hygienické potřeby v hodnotě 20 milionů dolarů komunitním organizacím, které mají dále možnost distribuovat tyto produkty těm, kteří je nejvíce potřebují.

V České republice se společnost Colgate-Palmolive spojila s Českým červeným křížem a Nadací Krása pomoci a věnuje jim výrobky v souhrnné hodnotě přesahující 1,4 milionu korun. Tento dar pomůže potřebným v místních komunitách získat přístup k základním hygienickým produktům, včetně zubních kartáčků, zubních past, ústních vod a sprchových gelů.

Podle WHO, která poskytuje aktuální poradenství pro veřejnost ohledně COVID-19, je řádné mytí rukou nezbytné pro zpomalení šíření nemoci. Výzvou však zůstává omezený přístup ke kvalitnímu mýdlu a nedostatek znalostí o tom, jak si správně mýt ruce, zejména v řadě ohrožených skupin ve společnosti.

Aby společnost Colgate-Palmolive pomohla překonat tyto překážky, oznámila 3. dubna 2020 mobilizaci svých pěti výrobních závodů na třech kontinentech, které vyrobí 25 milionů mýdel. Výroba byla zahájena od 27. dubna 2020. Mýdlo bude speciálně zabalené s jasnými pokyny k doporučenému mytí rukou k posílení dopadů kampaně WHO #SafeHands a k zajištění, že bude správné mytí rukou dodržováno i v budoucnu.

Pro zvýšení povědomí o správném mytí rukou propaguje společnost Colgate-Palmolive výzvu WHO #SafeHands napříč různými mediálními platformami a angažuje i globální ambasadory, jako je Michael Phelps, který je tváří probíhající iniciativy značky Colgate s názvem „Save Water“.

„Společnosti nyní musí spojit své síly pro dobro všech. Je to jeden z nejdůležitějších způsobů, jak můžeme zastavit šíření viru," uvedla Aneta Písecká, Retail Marketing Manager Colgate pro Česko a Slovensko a dodává: „Nyní více než kdykoli předtím musíme dělat vše proto, abychom pomohli místním komunitám a chránili ty, kteří to potřebují, a to včetně pracovníků v první linii a všech zapojených organizací, které v současné situaci poskytují tak neuvěřitelnou podporu potřebným."

O společnosti Colgate-Palmolive

Společnost Colgate-Palmolive je předním globálním výrobcem produktů pro spotřebitele se zaměřením na ústní péči, osobní péči, péči o domácnost a výživu domácích mazlíčků. Společnost Colgate-Palmolive celosvětově zaměstnává více než 34.000 zaměstnanců a prodává své výrobky ve více než 200 zemích a oblastech po celém světě, a to pod mezinárodně uznávanými značkami jako je Colgate, Palmolive, elmex, Tom’s of Maine, Sorriso, Speed Stick, Lady Speed Stick, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sanex, Filorga, eltaMD, PCA Skin, Ajax, Axion, Fabuloso, Soupline a Suavitel, a také Hill’s Science Plan a Hill’s Prescription Diet.

Společnost Colgate-Palmolive je rovněž uznávána pro své čelní postavení a inovativní přístup podporující environmentální udržitelnost a kvalitu komunitního života, včetně úspěchů dosažených v oblasti ochrany vody, snížení tvorby odpadů, podpory recyklovatelnosti a zlepšování zdraví ústní dutiny dětí prostřednictvím programu Bright Smiles, Bright Futures, který od roku 1991 dosáhl k více než 1 miliardě dětí. Více informací o globálních obchodních aktivitách společnosti Colgate-Palmolive naleznete na webových stránkách společnosti na colgatepalmolive.com.

Zdroj informací

Colgate-Palmolive a NejBusiness.cz

Datum

18. května 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2208 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál