Celosvětový propad automobilových trhů v březnu byl průvodním jevem aktuální situace, jež nemá v historii obdoby. Realizovat v tomto kontextu 729 registrací a současně přijmout 738 objednávek bylo velice náročné, nicméně koncesionářská síť Peugeot v ČR vynaložila značné úsilí a navzdory nepříznivým okolnostem zajistila značce Peugeot relativně dobrý výsledek.
„Naše prodejní i servisní týmy ukázaly, že se umí postavit i extrémně náročným podmínkám. Naše koncese zavedly nejpřísnější opatření pro ochranu zdraví svých zaměstnanců i zákazníků a udržely své servisní provozovny v činnosti, a za to jim děkuji,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
V březnu značka Peugeot v ČR registrovala 589 osobních a 140 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 729 vozů dosáhla podílu na trhu 4,94 % a 4. pozice v žebříčku automobilek.
Celkově za první tři měsíce letošního roku značka Peugeot v ČR prodala 2368 vozů (1910 osobních a 458 užitkových), což představuje tržní podíl 4,40 %. Celková 4. pozice v pořadí značek znamená pro Peugeot posun o jednu příčku oproti roku 2019.
V březnu přešli všichni prodejci značky Peugeot na proces prodeje vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky, což do značné míry negativně ovlivnilo objednávání nových vozů. Přesto počet objednávek v březnu dosáhl 738 vozů, přičemž se nejlépe prosadil nový model Peugeot 2008 s 232 objednávkami. Relativně dobrý výsledek byl zaznamenán v rámci LCV s počtem 136 objednaných vozů. Vzhledem k tomu, že veškeré evropské továrny skupiny PSA jsou v současné době uzavřené, je kladen velký důraz na skladové zásoby. V rámci zajištění vozů k udržení zásobování a zásilkových služeb, stejně jako možnosti individuální přepravy osob, se značka Peugeot v ČR snaží o co nejrychlejší dodání vozů. Připomeňme, že v současné době se veškeré vozy klientům předávají mimo provozovnu koncesionáře, s využitím možnosti předání vozu u zákazníka („home delivery“).
„Tradiční akce jako „7 dní Peugeot“ a „Peugeot Emotion Day“ v současnosti nejsou uskutečnitelné, nicméně stále máme vynikající modelovou řadu s modely, jako jsou nový Peugeot 208, který si minulý týden k titulu Auto roku 2020 přidal ještě nejvyšší ocenění za design Red Dot Award 2020. A stejnou trofejí za design byl oceněn také nový Peugeot 2008. Věřím, že jakmile se současná situace na trhu zlepší, kvality naší modelové řady zúročíme,“ říká Marco Venturini.
P Automobil Import s.r.o. a NejBusiness.cz
7. dubna 2020
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...