ROSSMANN spouští nový věrnostní program, učí děti, jak se chovat k planetě

ROSSMANN spouští nový věrnostní program, učí děti, jak se chovat k planetě

Síť drogerií ROSSMANN spouští nový věrnostní program s názvem Živlíci, který učí děti tomu, jak se správně chovat k planetě, aby tu pro nás byla co nejdéle. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou zákazníci sbírat body, za které si poté mohou pořídit plyšového Živlíka. Kampaň potrvá do 24. prosince 2018.

Živlíci jsou plyšové hračky, které na sebe vzaly podobu nejen přírodních živlů. Učí děti, jak se chovat k přírodě a rozumně využívat jejích zdrojů. Celkem osm různých postaviček má dětem zábavnou formou předat základní návyky jak neplýtvat papírem, šetřit energií, teplem, světlem a vodou nebo že je potřeba třídit odpad.

Nový věrnostní program cílí na děti a jejich výchovu. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, případné další extra body získá za nákup speciálně označených produktů. Při nasbírání 25 bodů si může zakoupit Živlíka dle vlastního výběru za zvýhodněnou cenu 49,90 Kč. Za 10 bodů nalepených na své kartě si může Živlíka pořídit za 149,90 Kč. Postavičky lze zakoupit až do konce kampaně či vyprodání zásob i bez nasbíraných bodů za plnou cenu 399 Kč. Kampaň potrvá až do Vánoc. Plyšové hračky však bude možné vyzvednout ještě týden po jejím skončení, tedy do 31. prosince 2018.

Více informací o novém věrnostním programu Živlíci naleznete v odkaze:

http://www.rossmann.cz/sbirej-body/

Zdroj informací

ROSSMANN a NejBusiness.cz

Datum

8. října 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3153 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál