Větší komfort v čekací zóně i rozšířená nabídka produktů. Energetická firma innogy postupně mění koncept zákaznických center. Změny mají přilákat nové zákazníky a těm současným poskytnout odbornou pomoc a vždy něco navíc. V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí.
„Děláme vše proto, aby se k nám zákazníci opět rádi vraceli. V řadě měst jsme se přesunuli přímo do obchodních center, ve kterých lze běžný nákup spojit s vyřešením všeho potřebného pro odběr energií. Jen loni jsme se blíž zákazníkům přestěhovali na sedmi místech a ve zvyšování komfortu budeme pokračovat i letos,“ uvedl Lukáš Roubíček, jednatel innogy Zákaznické služby, a dodal: „Ve všech našich zákaznických centrech máme platební terminály, pravidlem se stává wi-fi pokrytí zdarma a občerstvení dobrou kávou při vyřizování požadavků.“
V loňském roce se zákazníci innogy nejčastěji obraceli na obsluhu center s požadavky ohledně podrobnějších informací k uzavíraným smlouvám, k platbám nebo k nabídce jednotlivých produktů. „Jde o to nabídnout zákazníkům komplexní řešení a širší produktové portfolio spojené s chytrou domácností. V průběhu letošního roku tak přibydou k nabídce detektorů kouře a oxidu uhelnatého, pojištění domácnosti či monitorům spotřeby další zajímavé produkty. Se zákazníky chceme budovat dlouhodobější vztahy,“ doplnil Karel Kincl, ředitel zákaznických center innogy.
Kromě návštěvy pobočky nabízí innogy k vyřízení jednotlivých požadavků mnoho dalších způsobů. Kontaktní centrum innogy s klienty komunikuje prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailu, Skypu nebo online chatu. V roce 2017 operátoři vyřešili přes všechny tyto kanály více než 1,6 milionu požadavků.
innogy a NejBusiness.cz
16.4.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...