Hypotéku v ČS vyřídíte i bez návštěvy pobočky

Hypotéku v ČS vyřídíte i bez návštěvy pobočky

„Hypotéku může klient vyřešit od začátku až do konce bez návštěvy pobočkyTakto komplexní řešení nabízíme jako jediní na trhu,“ řekl Marek Sabaka z oddělení Digitálního prodeje České spořitelny, který má vývoj online hypotéky na starosti. „Pro závěrečný podpis smlouvy totiž vyrazíme za klientem, kam bude potřebovat – k němu domů, do kavárny, nebo do práce. Může se samozřejmě zastavit i v naší pobočce, pokud chce,“ dodává Sabaka.

Prvním krokem k získání financí na vlastní bydlení online je vyplnění žádosti na stránce hypotečního centra České spořitelny. Její vyplnění zabere zhruba 15 minut i díky tomu, že přibližně polovina polí v žádosti je již předvyplněná. U zájemců z řad našich klientů oslovených prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24 je míra předvyplnění ještě vyšší. Rozpracovanou žádost si může každý až na 30 dní uložit a později se k ní vrátit.

„Velkou výhodou je i to, že žádost je flexibilní a od zájemců vyžaduje vyplnit jen ta pole, která jsou pro daného člověka relevantní,“ zdůraznil Sabaka. Pokud tedy někdo dokládá například jen příjem od jednoho zaměstnavatele a nemá spoludlužníka, jeho dotazník bude výrazně kratší, než u někoho kdo dokládá dva, nebo tři zdroje příjmů a má spoludlužníka. Online hypoteční žádost je důkladně zabezpečená, nikdo jiný se k ní nedostane, posledním krokem je verifikace prostřednictvím SMS zprávy.

Další výhoda

Další výhodou je, že po celou dobu vyřizování hypotečního úvěru má zájemce k dispozici osobního hypotečního specialistu. Ten je mu k dispozici i mimo standardní pracovní dobu a to jak na telefonu, tak i na emailu a chatu. Kromě toho, že dokáže v každé fázi zájemci poradit se vším, co potřebuje, má i dokonalý přehled o tom, jaké dokumenty a informace již klient doložil a co mu ještě chybí. Samotný podpis se pak odehrává na místě zvoleném klientem, kam za ním dojede hypoteční specialista České spořitelny. Pokud si to bude klient přát, může smlouvu podepsat i v pobočce a ve smluvenou dobu a bez čekání ve frontě.

Online refinancování hypotéky Česká spořitelna spustila loni v létě a úspěšnost této služby potvrdila, že se vydala správným směrem. Klienti velmi oceňují to, že je jim k dispozici konkrétní online hypoteční specialista, který telefonicky nebo emailem zodpoví všechny jeho dotazy či individuálně nastaví úrokovou sazbu. Je mu k dispozici ve všední dny od 8 do 20h a komunikace s ním plně nahradí osobní kontakt v pobočce. Pro tyto účely Česká spořitelna již loni vytvořila, speciálně vyškolila a letos doplnila nový tým, který se věnuje výhradně online hypotékám (novým i refinancovaným).

Zdroj informací

Česká spořitelna a NejBusiness.cz

Datum

11.9.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

Reklama

Page generated in 1.1737 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál