Podnikání malých a středních firem v INDII a INDONÉSII

Podnikání malých a středních firem v INDII a INDONÉSII

Program

Registrace od 09.00 do 09.30 hodin

 

 

Indie

  • Indie není trh budoucnosti, ale současnosti
  • Prodávat a zároveň vyrábět v Indii znamená získat konkurenční výhodu
  • Vysvětlíme vám, proč se nebát obchodovat s Indií
  • Na příkladech českých firem vám ukážeme, proč se snažit uspět v Indii
  • Poradíme vám s optimální formou vstupu na indický trh
  • Západní Evropa vyrábí v Indii – řekneme vám proč
  • Pomůžeme vám oslovit miliardový indický trh 

Indonésie

  • Indonésie je trh pro aktivní a zároveň trpělivé firmy
  • Indonésie je stále v některých oborech totálně závislá na importu - dováží až 80% své spotřeby v oblasti strojírenství či lékařských přístrojů nebo aktivních farmaceutických látek pro léky
  • Na příkladech českých firem vám ukážeme, jaké jsou předpoklady úspěchu v Indonésii
  • Poradíme vám s optimální formou vstupu na indonéský trh

Dále v programu:

Indie a Indonésie pohledem banky
Exportní zájmy ČR a podpora exportu v daných zemích
INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade v Indii a Indonésii a zástupci Komerční banky

Přednášející:

Milan Ráž, ředitel Sekce služeb pro exportéry CzechTrade
Ivan Kameník, ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Bengalúru
Michal Sontodinomo, ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Jakartě
Petr Kulovaný, zástupce ředitele Odboru zahraničně ekonomických politik, MPO
Gabriela Kostková, vedoucí Trade Finance, Komerční banka
Libor Musil, předseda představenstva LIKO-S a.s.
Josef Talhofer, sales manager ŠKODA ELECTRIC, a.s.

Pomůžeme vám oslovit miliardový INDICKÝ trh a 250 milionový INDONÉSKÝ trh

Indie

Obchod České republiky s Indií se v minulosti vyznačoval především vzájemnou výměnou mezi velkými podniky; tato doba a forma spolupráce je minulostí. Budoucnost patří hluboké mezinárodní dělbě práce. Na indickém subkontinentu působí tisíce malých a středních firem z Německa či Švédska- čile obchodují nebo se aktivně připravují na další rozvoj indické ekonomiky. Proč si z jejich úspěchu nevzít příklad? Úspěšný business s Indií ale spočívá v nutnosti být na indickém trhu! Ve firemním rozhodnutí a realizaci podnikatelského plánu může být Vašim odborným partnerem CzechTrade. Od roku 2016 fungují v zemi dvě zahraniční kanceláře, které svou činností teritoriálně pokrývají celý svazový stát: kancelář v Mumbai poskytne poradenské služby v západní a centrální Indii a kancelář v Bengalúru vás obslouží v jižní Indii. Tak jak je Mumbai a okolí známé finančními službami, produkcí dopravních prostředků nebo místem odbytu spotřebního zboží, tak je centrum jihu Indie – Bengalúru - pověstné strojírenskou výrobou a leteckým průmyslem. Obě kanceláře CzechTrade pracují na společných projektech, které vám ředitelé na semináři představí.

Indonésie

Indonésie je 4. nejlidnatější zemí světa a největší zemí uskupení zemí JV Asie - ASEAN. Zatímco ostatní země EU neustále posilují svou přítomnost a aktivity v této zemi velkých příležitostí, české firmy dosud plně nevyužívají velkého růstového potenciálu a obrovského trhu Indonésie. Pokud je česká firma aktivní a trpělivá, má velkou šanci zde uspět. Klíčem je na začátku vyhledání či ověření obchodních partnerů, s čímž pomáhá místní kancelář CzechTrade. Nejperspektivnější obory jsou v současnosti energetika a dodávky zařízení pro elektrárny, dopravní infrastruktura – zejména železniční koridory a dálniční síť, zpracovatelský průmysl/technologie pro zpracování potravin či zdravotnická zařízení. Inspiraci lze vidět v poslední době v úspěšných dodávkách potravin od sousedů z Polska, Maďarska či Rakouska.

Termín a místo konání

21. června 2018 (čtvrtek)

Ministerstvo průmyslu a obchodu
Politických vězňů 20
110 00 Praha 1
Česká republika

Obsaženo v ceně

ZDARMA

Související informace

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen
Page generated in 1.1415 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál