BMW Group v oblasti vývoje koncepčních vozů a prototypů používá nový druh rozšířené reality (AR), který celý proces, od návrhu jednotlivých sekcí automobilu až komplexní řešení sériově výroby, zrychluje až o 12 měsíců.
Brýle pro rozšířenou realitu umožní vidět reálné tvary, například karoserii vozu, a do nich zasazovat 3D holografické modely v reálném měřítku. Díky tomu je příprava různých řešení a reálných výrobních procesů budoucích sériových vozů flexibilnější a nákladově efektivnější.
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...