Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem

Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem

Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • se naučíte profesionálně komunikovat s nadřízenými i podřízenými, klást otázky i telefonovat
  • si osvojíte umění lehké společenské konverzace i pravidla péče o návštěvy
  • poznáte, jaká je vaše role při týmové spolupráci, jaké jsou vaše přednosti a co můžete zlepšit
  • posílíte své sebevědomí, důvěryhodnost a schopnost profesionálního vystupování
  • obdržíte užitečnou zpětnou vazbu od zkušené psycholožky a expertky soft skills
  • vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES

Pro koho je kurz určen

Kurz Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem je určen především:

  • asistentkám manažerů, které chtějí rozšířit své kompetence
  • začínajícím office manažerkám

Program

  • 9:00 - 16:30

1. Den

  • Očekávání vašeho nadřízeného

    • role asistentky v dnešní době
    • jak být hodnověrnou a přesvědčivou podporou
    • jak se vidím já a jak mě vidí druzí
  • Efektivní spolupráce

    • důležitá pravidla pro spolupráci a umění stanovit si hranice a říkat ne
    • jak získat rozhodovací pravomoc
    • optimální toky informací mezi manažerem a kolegy

  • Networking

    • moderní management vztahů a jeho význam
    • navázání, udržování a využívání kontaktů
    • small talk aneb umění lehké konverzace ve správnou chvíli se správnou osobou

2. Den

  • Komunikační techniky a umění jednat s lidmi

    • profesionální vedení telefonického rozhovoru
    • pohotová argumentace, dotazovací techniky a odpovědi na „ožehavé“ otázky
    • péče o návštěvy a důležitá pravidla etikety

  • Typologie osobnosti a komunikační strategie

    • jak chápat jiné lidi
    • umění komunikace s nadřízenými i podřízenými
    • komunikační strategie podle typů osobnosti

Odborný garant

Lenka Kolajová, psycholožka, terapeutka a trenérka soft skills

Zvu vás na seminář s příjemnou atmosférou, s možností zabývat se vašimi konkrétními pracovními situacemi, ve kterých si nejste zcela jisty svým profesionálním řešením.

  • Vystudovala Univerzitu Karlovu, Fakultu filozofickou, obor Psychologie.
  • V letech 1993–1997 prošla pětiletým psychoanalytickým výcvikem při Institutu aplikované psychoanalýzy.

  • V roce 2002 absolvovala studium se zaměřením na aplikovanou sociální psychologii.

  • Získala klinickou praxi jako terapeut a diagnostik v Psychiatrické léčebně v Bohnicích při léčbě závislostí.

  • Pracovala jako manažerka pro lidské zdroje v soukromém sektoru a také jako poradkyně a spolupracovnice personálně poradenských společností.

  • Od roku 1996 působí jako nezávislá poradkyně, lektorka a koučka manažerských a sociálních dovedností.

  • Jako lektorka se zaměřuje na rozmanitá témata: komunikační dovednosti, vedení a motivaci lidí, týmovou spolupráci, zvládání konfliktů, stresu a relaxační techniky, prezentační dovednosti, time management aj.

  • Pracovala na projektech pro společnosti Generali Pojišťovna, Tatra Banka Slovenská republika, Ikea, Baxter BioScience, Copy General, Česká Rafinérská, Mora Top a dalších.

  • Publikuje a spolupracuje s nakladatelstvím Burda Media.

  • V roce 2006 vydala knihu Týmová spolupráce v nakladatelství Grada Publishing.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

4. - 5. března 2021
(čtvrtek - pátek)
Praha 1
Národní 416/37
9 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

9 990,- bez DPH
12 088,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Page generated in 1.0649 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál