Mezi Slováckem a Prahou roste počet cestujících, vyplývá to z dat autobusového dopravce FlixBus, který na této trase vypravuje každodenní spoje. Pravidelné spojení mezi Prahou, Brnem, Slováckem a Trenčínem spustil 10. června. Za první tři měsíce provozu linky došlo k nárůstu počtu přepravených cestujících o 40 procent. Nejvytíženějšími spoji jsou tradičně páteční z Prahy a nedělní ve směru do Prahy.
Každodenní spojení slováckých měst a Trenčína s Brnem a Prahou se zelenému dopravci osvědčilo. Zájem o tuto trasu roste i po prázdninách, kdy objem přepravy bývá na většině tras v Evropě zpravidla nejvyšší. Spoje na této trase jezdí každý den, nádraží Florenc opuštějí v 15:20. Z Trenčína naopak vyrážejí v ranních hodinách každý den v 7:35, z Uherského Brodu v 8:30 a z Hradiště v 9:00 hodin. Dopravní spojení Uherského Hradiště s Brnem obecně není nijak jednoduché, vlaky jsou na této trase až o hodinu pomalejší.
„Za první čtvrtletí můžeme pozorovat téměř poloviční nárůst cestujících na trase mezi Slováckem a Prahou. Zákazníky lákají moderní a čisté autobusy, výhodná cena a také kvalitní připojení k Wi-Fi, díky kterému mohou během cesty pracovat nebo se dívat na film,“ uvádí mluvčí společnosti FlixBus Martina Čmielová.
Dvě LTE antény na střeše každého zeleného autobusu spolu se silnou dualband Wi-Fi a distribuovaným anténním systémem poskytují kvalitní neomezené 4G/LTE internetové připojení, což je aktuálně nejpokročilejší řešení, které je na autobusových linkách v Česku dostupné. Integrovaný zábavní portál Passengera dokáže za jízdy zobrazit aktuální polohu FlixBusu na mapě, cestující si mohou číst zprávy, sledovat některý z 20 nabízených filmů, poslouchat muziku nebo si cestu zpříjemnit hraním her. Vše je dostupné v češtině, angličtině i němčině a nabídka zábavy se neustále aktualizuje. Podle informací dopravce spokojenost jeho zákázníků s kvalitou internetu stále roste, za poslední měsíc se zvýšila z 3,4 na 4,4 body z pěti. Pro zákazníky je dostupný internet velmi vítaný – objem přenesených dat v rámci neomezené Wi-Fi narostl o 25 procent.
Společnost FlixBus za poslední měsíce zapracovala i v mnoha jiných směrech: „Zjednodušili jsme rezervační a platební systém, posílili předprodejní místa a rozšířili provoz na řadě vnitrostátních spojení,“ shrnuje inovativní kroky Martina Čmielová.
FlixBus vstoupil na český trh vnitrostátní dopravy v srpnu loňského roku. Svým zákazníkům nabízí vysoký komfort cestování se vším, co je pro pohodlnou cestu nezbytné – nabíjecími zásuvkami, spoustou místa na nohy, dostatečným zavazadlovým prostorem a kvalitním Wi-Fi připojením. Denně je možné vybírat z 300 000 spojení do 2000 destinací ve 29 zemích. Kromě autobusů začala společnost v Německu provozovat i zelené vlaky FlixTrain.
3. října 2018
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...