Skupina AXA v České republice a na Slovensku pokračovala v první polovině letošního roku v růstu ve vybraných segmentech svého podnikání a dosáhla rekordního pololetního zisku ve výši 467 milionů korun. Meziročně vzrostl zisk o 46 %. Skvělých hospodářských výsledků dosáhla skupina AXA v České republice a na Slovensku kvalitou poskytovaných produktů a služeb, zapojením a profesionalitou svých zaměstnanců, vlastních finančních poradců a externích partnerů. Hnacím motorem byla vysoká retence klientů.
„S našimi vlastními finančními poradci a externími partnery pracujeme na tom, abychom mohli našim klientům nabízet nejvhodnější řešení. Klademe velký důraz na péči o klienty a jejich udržení ve všech produktových řadách, procesech a službách. Retence je pro nás důležitým indikátorem klientské spokojenosti, kterou chceme dále zlepšovat a rozvíjet,“ komentuje hospodářské výsledky Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA v České republice a na Slovensku.
Pololetní hospodářské výsledky skupiny AXA v České republice a na Slovensku předčily očekávání. Na vysoké úrovni jsou jak v majetkovém, tak i životním pojištění. Zejména ve srovnání s už tak solidním hospodářským výsledkem celého minulého roku, kdy skupina AXA v České republice a na Slovensku dosáhla zisku 535 milionů korun.
„Jsem velmi spokojený s vynikajícími hospodářskými výsledky skupiny AXA na českém a slovenském trhu. Jsem přesvědčený, že naše týmy v nich budou nadále pokračovat, stejně tak i naši externí partneři,“ dodává Wilm Langenbach, finanční ředitel skupiny AXA pro oblast International & New Markets a ředitel strategického rozvoje skupiny AXA pro oblast EMEA. „Skupina AXA a její vedení pro oblast International & New Markets plně podporují další budování značky AXA na českém a slovenském trhu včetně rozvoje strategických partnerství. Zejména pro velký potenciál pojistného sektoru v obou zemích, kvalitu a výsledky našeho podnikání na těchto trzích, které řídí silný manažerský tým, a díky skvělým vazbám na vlastní poradenskou síť a externí partnery. Těším se na další rozvoj našeho podnikání v České republice a na Slovensku a děkuji zaměstnancům, vlastním finančním poradcům a externím partnerům za jejich podporu skupině AXA,“ pokračuje Wilm Langenbach.
Hospodářské výsledky skupiny AXA v České republice a na Slovensku se zlepšují nejen díky zvyšujícím se prodejům, ale také kvůli vyšší efektivitě digitálních řešení podporujících distribuci. Více než 80 % smluv bylo v první polovině roku 2018 zpracováno elektronicky. Téměř 50 % všech škod v životním pojištění bylo vypořádáno online. Tento inovativní přístup pomáhá skupině AXA v České republice a na Slovensku zvyšovat zákaznickou spokojenost, kterou dokládá vysoká míra loajality zákazníků (Net Promoter Score) ve výši 42 %.
„Spokojenost zákazníků je základem k udržitelnosti našeho podnikání. Dodává nám zpětnou vazbu, že jdeme správnou cestou. Inovace jsou nedílnou součástí naší DNA. Věříme, že budoucnost pojišťovnictví není jen o vyplácení škod. Naší misí je pomáhat lidem žít lepší život a stát se jejich partnery na každodenní bázi,“ uzavírá Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA v Česku a na Slovensku.
AXA a NejBusiness.cz
17. srpna 2018
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...