Cestovní agentura Asiana letos slaví 25 let na trhu. K významnému jubileu uspořádala oslavu ve velkém stylu. V pražské restauraci Mánes se sešli zaměstnanci Asiany, zástupci leteckých společností a další obchodní partneři Asiany a jejich dceřiných společností. Atmosféra oslavy se nesla v uvolněném duchu. Majitelé úspěšné cestovní agentury hned na úvod prozradili, kolik přírůstků přibylo do rodiny za dobu jejich podnikání. V pracovní i osobní sféře se jednalo o opravdu plodné čtvrt století.
Terasy pražského Mánesu se postupně zaplnili hosty narozeninové oslavy 25 let Asiana. Počasí přálo, nechybělo dobré jídlo a pití, příjemná hudba jazzového kvartetu Emila Viklického a všude přítomná pozitivní atmosféra. Úvodní proslov Šárky a Alexeje Litvinových, zakladatelů společnosti Asiana, mnohé překvapil. Manželé prozradili, že za dobu úspěšného fungování Asiany do jejich rodiny přibylo neuvěřitelných 69 dětí a další jsou na cestě. Zakladatelé slaví úspěch nejen v rodinné oblasti, ale stejně obdivuhodná jsou i jejich čísla v té pracovní.
„V roce 2016 prodala Letuška.cz, dceřiný portál Asiany, celkem 294 560 letenek, loni to bylo už 395 tisíc, tedy o 100 tisíc víc. Na prodaných letenkách se z poloviny podílela korporátní klientela, druhou polovinu tvořil internetový prodej. Pro zajímavost – nejlevnější letenku Letuška prodala za 490 Kč do Milána. Naopak nejdražší letenka na Bora-Bora ve Francouzské Polynésii stála závratných 288 764 Kč,“ říká Josef Trejbal, obchodní ředitel Asiany. Cestovní agentura v posledních týdnech navíc přebrala dvě významná ocenění – první místo Amadeus Awards v kategorii produkce segmentů na lety z České republiky a rovněž ocenění pro nejlepšího obchodního partnera letecké společnosti ČSA.
Pro hosty oslavy byl připraven bohatý doprovodný program. Nechybělo degustační rumové a čokoládové kasino, vystoupení pantomimického představení Komáři či řízená ochutnávka vín se sommelierem. Zlatým hřebem večera se pak stala tombola o letenky do celého světa a další hodnotné ceny, které věnovali obchodní partneři. Značnou pozornost zaujal také narozeninový dort s obrázkem chodícího letadla od české umělkyně Elišky Podzimkové.
„Nechali jsme si k 25. narozeninám vyrobit speciální doprovodné logo od Elišky Podzimkové. Tímto spolupráce Asiany a výtvarnice nekončí. Postupně budou vznikat fotografie ze všech koutů světa v kombinaci s dokreslenými prvky, které přispějí na dobrou věc – tento rok půjde do prodeje charitativní kalendář pro projekt Plešouni, jehož výtěžek poputuje na pomoc dětem s onkologickými problémy. Lepší oslavu čtvrt století jsme si nemohli ani přát,“ uzavírá Šárka Litvinová, zakladatelka společnosti Asiana.
AMI Communications, ASIANA a Nejbusiness.cz
2.7.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...