Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

První kvartál letošního roku ve znamení pokračující spolupráce Poštovní spořitelny s Českou poštou byl jednoznačně úspěšný. Čísla dokazují, že díky inovované produktové nabídce, kterou Poštovní spořitelna představila, se podařilo obnovit zájem dokonce i o běžné účty a poptávka po dalších službách a produktech banky stále roste. Rekordní úspěch zaznamenaly především Poštovní fondy, které byly spuštěny letos v lednu.

„Sami klienti nám potvrzují, že jsme nové produkty a služby nastavili dobře. Podle nezávislého a mezinárodně uznávaného měření klientské spokojenosti, které si pravidelně necháváme dělat, by každý druhý klient Poštovní spořitelnu doporučil své rodině a svým přátelům. Z tohoto výsledku máme opravdu velkou radost. Také podíl běžných účtů, které klienti zruší do jednoho roku od založení, meziročně poklesl na pouhých 9 %,“ říká Jan Sadil, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Retailu v ČSOB.

Právě Poštovní účet zůstává základem nabídky produktů a služeb Poštovní spořitelny. Jeho oblibu u klientů označuje banka za značný úspěch. „Zaměřili jsme se na to, co lidé od svého účtu očekávají, a vyšli jsme jim vstříc. Kromě snadné dostupnosti našich služeb proto Poštovní účet nabízí při splnění několika velmi jednoduchých podmínek i vedení zdarma. A pozitivní výsledek se dostavil – zatímco mnoho tradičních bank se dlouhodobě potýká s citelným poklesem klientů u běžných účtů, Poštovní spořitelna k nim poprvé ve své historii nepatří,“ říká ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

Za uplynulý rok Poštovní spořitelna představila řadu dalších nových bankovních a pojišťovacích produktů a služeb, které jsou jednoduché, výhodné a vzájemně logicky propojené do jednoho celku, který pokrývá všechny potřeby jejích klientů. „Zabodovala například naše nová nabídka v podobě Poštovních fondů. V rámci rozsáhlého průzkumu finančních preferencí jsme se zeptali lidí, co od svých investic očekávají, a tomu jsme přizpůsobili naši nabídku. Zájem klientů o investiční fondy na poštách nám následně meziročně poskočil o 151 %,“ dodává Přemysl Hanzelka. Poštovní spořitelna postupně rozšiřuje také svou nabídku pojištění. Ta by ke konci roku měla obsahovat nejen všechna tradiční pojištění, ale chybět v ní nebudou ani takové produkty, jako je například pojištění internetových rizik.

Poštovní spořitelna se zároveň při loňském podpisu smlouvy zavázala k tomu, že v rámci exkluzivní spolupráce s Českou poštou bude investovat do vzdělávání zaměstnanců na přepážkách i do podpory prodejních systémů. „Tento slib plníme. Jen od začátku letošního roku jsme proškolili více než 4 500 zaměstnanců České pošty. Další investice šly také do systémů pro obsluhu klientů Poštovní spořitelny. Vše je nyní jednodušší, rychlejší a zaměstnanci mají více času na práci se samotnými klienty a lepší přehled o tom, co by je mohlo zajímat a co by ocenili,“ přibližuje Jan Sadil.

Postupně také Poštovní spořitelna rozšiřuje na poštách síť specializovaných přepážek, které umožňují plynulejší obsluhu klientů a odbornější finanční poradenství. Už nyní jich je 251 a v následujících měsících banka vybuduje další tak, aby do konce roku 2019 bylo na poštách 360 takových přepážek.

O průzkumu

Průzkum realizovala v roce 2018 pro Poštovní spořitelnu agentura STEM/MARK. Výzkum byl realizován online na vzorku 1509 respondentů na reprezentativním vzorku populace ČR ve věku 15+. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje a zkušenosti české veřejnosti v oblasti osobních financí.

 

Zdroj informací

Era - klientské služby (Poštovní spořitelna) a Nejbusiness.cz

Datum

22.6.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.1937 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál