Dvoudenní akci zorganizoval CzechTourism ve spolupráci s Libereckým krajem a za podpory města Liberec. Pro české partnery – profesionály z oblasti cestovního ruchu – letos CzechTourism získal 81 zahraničních nákupčích služeb jak z Evropy, tak z Asie a Ameriky.
Travel Trade Day (TTD) sleduje dva hlavní cíle: přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propagovat bohatou turistickou nabídku ČR v jednotlivých regionech.
Během dvoudenního programu incomingového workshopu TTD určeného pro české podnikatele, zástupce krajů, regionů a institucí činných v cestovním ruchu proběhne více než 1000 individuálních jednání. Workshopy jsou koncipovány jako série předem sjednaných 12 minutových schůzek. Samotné akci předcházejí 5 denní fam tripy po vybraných regionech České republiky, kterých se většina zahraničních delegátů zúčastní. Program doplňují vzdělávací semináře k vybraným destinacím i prezentace agentury CzechTourism.
„Následný dopad akce je značný. Kromě rekordního počtu zahraničních nákupčích služeb jsou pro všechny účastníky připravena jednání s řediteli zahraničních zastoupení CzechTourism. A kromě těchto obchodních setkání nabízíme možnost naplánovat vlastní aktivity na zahraničních trzích - s využitím zázemí i know how naší sítě. Ta v současnosti obsluhuje více než 40 zemí světa,“ představuje významnou akci ředitelka zahraničních zastoupení CzechTourism, Klára Vysloužilová.
„Kýženým výsledkem je umístit Českou republiku do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří. Naši republiku představujeme jako celoročně atraktivní destinaci, jejíž nabídky jsou pravidelně aktualizovány,“ říká Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.
„Chceme Liberecký kraj představit jako region, kde mohou klienti cestovních kanceláří strávit velmi pestrou dovolenou. Představíme se jednak jako region skla, bižuterie a kamenářství, a to přímo návštěvami u výrobců, ale také obchodníkům ukážeme možnosti kulturního a volnočasového vyžití jejich klientů“, komentuje záměry kraje Květa Vinklátová, radní pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch.
Liberecký kraj má rok od roku stoupající návštěvnost jak z tuzemska, tak také ze zahraničí. Největší podíl na návštěvnosti mají turisté z Německa, Polska, Slovenska, Holandska a Izraele. Travel Trade Day 2018 tak bude další příležitostí, jak ukázat to nejlepší nejen z Libereckého kraje přímo těm, kteří turisty do České republiky vozí.
23.5.2018
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...