Allianz zvýšila rychlost komunikace se svými zákazníky a jako první pojišťovna na trhu představila ucelenou aplikaci Allianz CZ, v níž mají klienti všechny informace ihned po ruce. Zároveň jejím prostřednictvím vyřeší všechny jednodušší záležitosti týkající se pojišťovny i penzijní společnosti - mají snadný přístup ke svým smlouvám a vidí, v jaké jsou stavu, zobrazuje se jim přehledný seznam nahlášených škod, mohou nahrávat fotografie tachometru při výročí autopojištení podle najetých kilometrů, dovolat se na asistenční službu či využívat digitální archiv dosavadní komunikace s Allianz. Výhodou je i fakt, že část informací je dostupná i v offline režimu.
Klientské zóny ve formě webových portálů jsou z uživatelského pohledu překonány. Uživatelé chtějí snazší řešení, které mají dostupné odkudkoliv díky svému chytrému telefonu. Důležitá je také jednoduchost přihlášení. Zatímco u webového portálu je třeba si pamatovat a zadávat přihlašovací jméno a heslo, mobilní aplikace vše zjednodušuje na PIN nebo dokonce jen na otisk prstu či obraz tváře.
Allianz má za cíl, aby lidé mohli do budoucna všechny jednodušší záležitosti, týkající se jak pojišťovny, tak i penzijní společnosti, provádět prostřednictvím svého mobilního telefonu. Je to dáno i tím, že z jejího více než milionu klientů je již čtyřicet pět procent zvyklých komunikovat s pojišťovnou elektronicky. Právě na tuto skupinu s aplikací pro chytré telefony cílí.
Zatímco banky se novým požadavkům klientů již přizpůsobily, pojišťovnictví je pozadu. Allianz jako první ukazuje, jak snadné je ovládání smluv a přístup ke všem důležitým informacím pomocí mobilního telefonu. Aplikaci Allianz CZ si stáhlo již 11 tisíc klientů v App Storu (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání aplikace přispívá i přehledný design, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID.
Allianz pojišťovna, a. s. a NejBusiness.cz
20.5.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...