České dráhy přemýšlejí o tom, jak oslovit mladší zákazníky. Cestování vlakem je praktické, bezpečné, komfortní, a přitom trendy a skvělou alternativou k dalším způsobům dopravy. Po pečlivé přípravě přišlo rozhodnutí oslovit zamýšlené publikum skrze osobnosti, které mají k oslovované skupině lidí nejblíže – youtubery.
„Je nezpochybnitelné, že statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová nebo Bára Votíková, a osobní pouto, které mají ke svým fanouškům, a ostatně i fanoušci k nim, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými lidmi. Tedy s lidmi, jejichž cestovní návyky se teprve vytvářejí. Zároveň je volba spolupráce s youtubery cestou nejupřímnější, vyžadující transparentnost a férovost. V dnešním informacemi a zábavou přeplněném světě je nutné vytvořit obsah, který dokáže vyzdvihnout výhody vlakové dopravy a současně osloví publikum svou originalitou a zajímavostí,“ uvádí k další marketingové aktivitě národního dopravce Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.
Národní dopravce propaguje jízdu vlaky ČD jako skvělou možnost k objevení zajímavých míst, a pokud budou lidé chtít, můžou o tom dát vědět dál. Proto se každý ze čtyř hlavních youtuberů zúčastní dvou cest. Vlaky ČD navštíví osm měst s celou řadou míst s rozmanitou nabídkou aktivit, o nichž možná není velké povědomí. Youtubeři cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou na základě „veřejné výzvy“ a posléze castingu. Během cesty musí plnit nejrůznější úkoly, aby získali indicie, které je dovedou do cíle. Potenciální spoluhráči se budou moci přihlásit na webu www.vlaknroll.cz. Celá soutěž bude zakončena slavnostním vyhlášením. O tom, který tým zvládl svou cestu nejlépe, rozhodnou svým hlasováním fanoušci.
Nosným tématem celého projektu je jedno: „Stačí nastoupit do vlaku a za chvíli můžete prožívat stejné příběhy, jako prožívají vaši oblíbení youtubeři,“ uvádí k myšlence projektu Michal Štěpán, člen představenstva Českých drah odpovědný za úsek osobní dopravy.
České dráhy povzbuzují kreativitu a inspirují mladé lidi. Chtějí nabídnout pomocnou ruku těm, které projekt osloví, aby zprávu nesli dál. Aby vyjížděli na místa, u nichž by člověk netušil, že je možné je vlakem ČD dosáhnout, a aby sdíleli svůj zážitek na sociálních sítích. „Vítěz obdrží moderní techniku, In Kartu s roční aplikací IN 100 a pro skvělý start jeho hvězdné budoucnosti dohodneme natočení videa s MenTem, Kovym, Bárou Votíkovou nebo Annou Šulcovou podle jeho výběru. Tím chceme zažehnout plamínek, který nejen samotný vítěz ponese dál,“ uzavírá Zuzana Čechová.
Další informace jsou k dispozici na www.vlaknroll.cz.
České dráhy, a.s. a NejBusiness.cz
18.5.2018
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...