Michael Londesborough, vědec Akademie věd ČR a popularizátor chemie, se stal ambasadorem značky Unipetrol v oblasti propagace chemie a vzdělávání v přírodovědných oborech. Rodilý Brit, který se přestěhoval do České republiky v roce 2002, se stal poradcem Unipetrolu pro inovace, členem grantové komise Nadace Unipetrol a protagonistou školního vzdělávacího projektu Báječný den s chemií.
„Mám velkou radost, že se nám podařilo pro spolupráci získat tak významnou osobnost vědeckého světa, jakou je Dr. Michael Londesborough, Ph.D., z Ústavu anorganické chemie Akademie věd České republiky,“ říká Aleksandra Skalska, ředitelka marketingu skupiny Unipetrol, a dodává: „Michael je vynikající popularizátor a především strhující řečník, který dokáže své posluchače nadchnout. Příkladem jeho výjimečných schopností bylo například jeho vystoupení na petrochemické konferenci Reactions nebo v rámci zábavné show Báječný den s chemií o tajuplném a vzrušujícím světě chemie pro žáky základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.“
Jako tvář Unipetrolu bude Michael Londesborough vystupovat při veřejných vystoupeních, v kampaních, na sociálních sítích a také na odborných akcích zaměřených na výzkum, vývoj a inovace. V barvách Unipetrolu se jako řečník objeví například na květnové akci Týden inovací nebo v listopadu na dalším ročníku petrochemické konference „Reactions“. Michael Londesborough se stal také poradcem Unipetrolu pro inovace. „Význam chemie jako oboru, který ovlivňuje naši přítomnost a především budoucnost, rapidně stoupá. Aby Česko zůstalo konkurenceschopné, potřebuje chytré mozky, které se budou chemii věnovat. Naším společným cílem je proto přitahovat pozornost veřejnosti k chemii a nastupující generaci názorně ukazovat, že chemie je nejen krásný a atraktivní obor, ale také skvělá příležitost ke kariernímu uplatnění,“ vysvětluje Michael Londesborough.
Dr. Michael Londesborough působí v Ústavu anorganické chemie Akademie věd České republiky a kromě své výzkumné práce v oborech fyziky a chemie se zaměřuje na zpřístupňování vědy široké veřejnosti. V rámci svých aktivit se mimo jiné pravidelně objevuje na televizních obrazovkách. Pro populárně vědecký týdeník České televize „PORT“ (který diváky informuje o novinkách i zajímavostech z nejrůznějších oblastí vědy, nových technologií a společenských oborů) připravuje rubriku Michaelovy experimenty, v níž také vystupuje jako moderátor. V této oblasti má nemalé úspěchy, o čemž svědčí i cena Akademie věd ČR za popularizaci vědy - Medaile Vojtěcha Náprstka, která mu byla udělena v roce 2009.
Unipetrol a NejBusiness.cz
11.5.2018
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...