Zúčastněte se s Hyundai finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku

Zúčastněte se s Hyundai finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku

Hyundai, hrdý oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku, s radostí oznamuje spuštění soutěže „Hyundai World Football Heritage“ před zahájením nejprestižnějšího fotbalového turnaje na světě.

Každý fanoušek fotbalu má příležitost zúčastnit se jako divák nejprestižnějšího fotbalového zápasu na světě, finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku. Kromě letenek a ubytování bude tento životní zážitek zahrnovat také prohlídku výstavy vybraných exponátů z Muzea světového fotbalu FIFA na téma historie a kultura fandění fotbalu, která bude přístupná v moskevském reprezentativním víceúčelovém showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“.

Thierry Henry, Lukas Podolski a Cafu

Legendární fotbalové hvězdy Thierry Henry, Lukas Podolski a Cafu podpořily soutěž pro fanoušky svým vystoupením v řadě virálních videí, která připomínají historii jejich národních týmů. Tato videa hravým způsobem představují vybavení fanoušků z doby, kdy tito hráči aktivně nastupovali za své národní týmy.

Společnost Hyundai vyvinula pro Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nový program, přístupný prostřednictvím digitální platformy, která propojí fanoušky a umocní jejich zážitky během celého trvání globálního fotbalového turnaje. Hyundai Motor v minulosti budoval pro fanoušky tzv. Hyundai Fan Park, v němž mohl každý podporovat svůj národní fotbalový tým, ale od letošního roku bude společnost oslovovat mnohem více globálních fanoušků pomocí digitálních platforem a sociálních sítí.

Kromě soutěže „Hyundai World Football Heritage“ bude Hyundai Motor před mistrovstvím světa organizovat zkušební jízdy a soutěže, které fanouškům nabídnou nové zážitky a sdílení jejich vášně.

„S nadšením zveme fotbalové fanoušky z celého světa, aby se zúčastnili této speciální soutěže a získali příležitost být našimi hosty na Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku,“ řekl Minsoo Kim, viceprezident divize marketingu ve společnosti Hyundai Motor. „Jako oficiální partner mistrovství světa ve fotbale podporujeme rozvoj světového fotbalu poskytováním jedinečných příjemných zážitků fanouškům a stejným způsobem také pečujeme o naše zákazníky na celém světě, abychom jim zajistili maximální spokojenost s vozy značky Hyundai.“

Fanoušci fotbalu z celého světa mohou vkládat příspěvky do soutěže zveřejňováním příběhů, souvisejících s mistrovstvím světa, s hashtagem (#myfootballheritage) v kanálech SNS nebo prostřednictvím oficiálních webových stránek Hyundai Motor (worldcup.hyundai.com), a to do 13. května. Poté bude na webových stránkách zveřejněno 32 vítězů soutěže, kteří se budou moci zúčastnit finálového zápasu na Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku.

Ve spolupráci s Muzeem světového fotbalu FIFA bude navíc během konání Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku probíhat v reprezentativním víceúčelovém showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“ výstava vybraných exponátů v rámci programu „Hyundai World Football Heritage“.

Hyundai navázal spolupráci s FIFA v roce 1999 a do roku 2022 bude hlavním sponzorem FIFA jako oficiální automobilový partner.

Zdroj informací

Hyundai a NejBusiness.cz

Datum

30.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2883 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál