Téměř polovina náctiletých se v průzkumu pro virtuálního operátora SAZKAmobil přiznala, že svému mobilnímu telefonu obětují až tři hodiny denně. Největší část z tohoto časového objemu padne na komunikaci s přáteli přes sociální sítě. Za měsíc utratí teenager u operátora průměrně 381 Kč.
„Komunikátory stále více válcují klasické SMS zprávy. Bezmála 75 % dotázaných teenagerů nám potvrdilo, že pro kontaktování svých přátel upřednostňuje messengery. Právě sociální sítě si u náctiletých ukrojí největší část z konzumovaných dat. Průměrná spotřeba se blíží hranici 2 GB za měsíc a každým rokem se zvyšuje,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel mobilního operátora SAZKAmobil a Finančních služeb.
První mobil dostávají děti kolem osmého roku. Do plnoletosti pak stihnou školáci a studenti vystřídat až čtyři různé mobilní přístroje. Nejčastějším důvodem pro změnu je opotřebení, ztráta telefonu nebo jednoduše požadavek dětí získat nový a stylovější model. Stejně jako nákup mobilu, tak i s ním spojené měsíční výdaje hradí v 85 % případů rodiče, a to až do ukončení středoškolského vzdělání svých potomků. V průměru utratí teenageři necelých 400 Kč, u předplacených karet je tato suma o polovinu nižší.
Náctiletí mají založeny až 3 profily na sociálních sítích. V následující tabulce si můžete prohlédnout zajímavé srovnání výzkumné agentury NMS Market Research o využívání sociálních sítí napříč věkovými skupinami. U všech generací dominuje Facebook. U mladých lidí včetně teenagerů je druhou nejoblíbenější sítí Instagram.
SAZKAmobil vznikl v roce 2014, nabízí předplacené služby s odměnami za dobití, paušální tarify i unikátní loterii SAZKAmobil šance. V současnosti má více než 200 000 spokojených zákazníků a je tak největším virtuálním operátorem v ČR. Dle srovnání ČTÚ je SAZKAmobil zároveň nejférovějším operátorem na trhu. Více informací na www.sazkamobil.cz.
SAZKA a.s. a NejBusiness.cz
23.11.2017
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...